مبل شنی تکیه گاه دار طبی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 100 CM
  • ارتفاع: 100 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی تکیه گاه دار طبی دارای بدنه ای کوچک و کمجا است به طوری که کودکان نیز قادر به استفاده از آن می باشند. مبل شنی که دارای پشتی و تکیه گاه است با نام پرنس نیز معرفی می شود و می تواند در بین افراد شهرت داشته باشد. به این صورت کسانی که در فروشگاه ها نام پرنس را می بینند می توانند پی به ساختار و مشخصات این مبل شنی ببرند. مبل شنی مد نظر بهترین و منحصر به فرد ترین محصولی است که امروزه برای افراد استفاده می شود و می توان آن را در مکان های مورد نیاز برای بهره برداری آماده کرد. مکان هایی مانند باغ و ویلا و منزل از جمله نقاطی هستند که افراد نیاز به آرامش دارند. از این رو به جای خرید وسایل راحتی گران قیمت برای مطالعه و تماشای فیلم و کار با کامپیوتر می توانند این مبل شنی را مورد استفاده قرار دهند.

بدنه دارای ابعاد کم جا است که تکیه گاه بلندی شامل آن شده است و در طراحی محصول به کار رفته است. این تکیه گاه مزیت راحتی و استاندارد بودن را ایجاد کرده است تا تمامی علاقه مندان بتوانند از وجود آن لذت ببرند. محتویات داخلی محصول از نوع الیاف و یونولیت است که بهترین مواد داخلی برای مبل شنی می باشد. از این رو محصولاتی که با چنین محتویاتی در اختیار علاقه مندان برای خرید می باشند جزو بهترین و خاص ترین موادی است که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و قادر به ایجاد موقعیت دلخواه در افراد می شود. مبل شنی تکیه گاه دار طبی از روکشی دارای رنگبندی متنوع برخوردار است که در زمان خرید امکان انتخاب رنگ بدنه نیز وجود دارد و می توان با خیالی آسوده محصولی متناسب با سلیقه خود را سفارش داد. به این صورت محصولی پر فروش و سازگار و محبوب است که افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند. جهت خرید و سفارش مبل شنی تکیه گاه دار طبی به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید و آن را به راحتی سفارش دهید.

برند
SAEEDINTEX
قطر
100 CM
ارتفاع
100 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...