مبل شنی تک رنگ استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 120
  • عرض: 120
  • ارتفاع: 80
6%
7,200,000
6,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی تک رنگ استوانه ای بهترین نمونه از وسایل راحتی است که دارای نرمی و لطافت زیاد می باشد. همچنین با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. این مبل شنی به صورت تک رنگ ساخته شده است و در ساخت آن تنها یک رنگ به کار رفته است. در داخل بدنه محصول ابر و الیاف وجود دارد که امکان کم و زیاد کردن و تعویض آن وجود دارد. این محصول بی نظیر با کیفیت و اصل می باشد که دارای سازگاری زیاد بوده است و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. مبل شنی با ساختار استوانه ای شکل برای استفاده یک فرد ساخته شده است که کمک می کند کسانی که به دنبال یک محصول سازگار و بی نظیر می باشند بهترین لحظات را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. این محصول توانسته جایگاه خاصی پیدا کند که برای استفاده به جای مبل های گران قیمت کاربرد دارد. هر یک از علاقه مندان نسبت به داشتن این محصول بی نظیر می توانند محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند و رنگ دلخواه خود را سفارش دهند.

سایر قابلیت های مهم که در این محصول وجود دارد قابلیت شستشوی بدنه می باشد. به این صورت که بدنه به طور کامل تخلیه می شود و سپس روکش تنها در مواد شویینده شستشو داده می شود. با این وجود است که همواره و در هر زمان محصولی تمیز و پاکیزه خواهید داشت که در دسترس می باشد و می توان از آن بهره مند شد. بدنه غیر قابل نفوذ در برابر اب و رطوبت نیست به همین خاطر نباید آن را در محیط های مرطوب قرار داد و از ریختن آب به صورت مستقیم برروی بدنه خودداری کرد. چرا که با این کار محتویات داخلی به همدیگر متصل شده و قابلیت نرمی خود را از دست می دهند و باید به سرعت تعویض شوند. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی تک رنگ استوانه ای دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و آن را خریداری نمایید.

برند
SAEEDINTEX
طول
120
عرض
120
ارتفاع
80
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه پشمی
مواد داخلی مبل
ابر و الیاف درجه یک
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...