مبل شنی تک نفره استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 110 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی تک نفره استوانه ای از سری محصولات جدیدی است که با بدنه استوانه ای شکل توانسته در دسترس افراد برای بهترین موقعیت قرار گیرد. این محصول دارای قطر 100 سانتی متر می باشد و رویه آن از پارچه های با کیفیت و مرغوب برخوردار است. این بدنه در نهایت کیفیت از رنگبندی متنوع نیز برخوردار است و می توان آن را با توجه به سلیقه خود خریداری کرد. بخشی در بالای محصول دارای فضای خالی است که می توان آن را به عنوان نشیمن در نظر گرفت و راحت ترین حالت ممکن را به دست آورد. نشیمن راحتی و طبی محصول بدن افراد را احاطه می کند و می تواند استاندارد و بی نقص برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی دارای محتویات داخلی از جنس ابر و یونولیت است که بهترین مواد داخلی مبل های شنی به حساب می آید و می توان از آن بهره کافی را برد.

مواد داخلی بدنه به گونه ای است که در برابر فشار و استفاده بی رویه مقاوت زیادی دارد و سازگاری های لازم را نیز دارد. در نتیجه می توان ان را در بسیاری از موارد مد نظر گرفت و از آن استفاده کرد. بدنه دارای ظرفیت یک نفره است و برای استفاده یک فرد ساخته شده است. به طوری که می توان از آن به عنوان یک محصول شخصی یاد کرد و از آن بهره مند شد. رویه محصول ضد حساسیت می باشد که در نتیجه برای استفاده تمامی رده های سنی اعم از بزرگسال و کودک استفاده می شود و می توانند از آن لذت ببرند. نشیمنی که با وجود مبل شنی ایجاد می شود جهت مطالعه و تماشای فیلم و مانند این موارد استفاده می شود که رضایت مخاطب را دارا بوده و می تواند برای آن ها بهترین شرایط را ایجاد سازد. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن مبل شنی تک نفره استوانه ای دارند می توانند با قیمت مناسب محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

برند
SAEEDINTEX
قطر
110 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...