مبل شنی تک نفره با رویه اصل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی تک نفره با رویه اصل از سری محصولات اورجینال و با کیفیت می باشد که برای استفاده افراد زیادی ساخته شده است. این مبل شنی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با دوام ترین و با کیفیت ترین وسایل راحتی می باشد که با قیمت ارزان خریداری می شود. خرید مبل شنی با قابلیت های مختلف صورت می گیرد که علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این مبل شنی ظرفیت تک نفره دارد و بر روی آن تنها یک فرد جای می گیرد. همچنین دارای تحمل وزن یک فرد است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده محصول را در دسترس تمامی افراد قرار داد. مبل شنی تک نفره با رویه اصل رنگبندی متنوع نیز دارد تا هر یک از علاقه مندان نسبت به خرید آن بتوانند با توجه به سلیقه خود محصول را مورد خریداری قرار دهند.

در این صورت یکی از محبوب ترین وسایل راحتی می باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. مبل شنی با رویه ای با کیفیت در اختیار افراد قرار گرفته است که دارای قطر 120 سانتی متری می باشد. به همین دلیل برای استفاده یک فرد فضایی جادار و مناسب را مهیا کرده است. این مبل شنی می تواند لطافت و نرمی زیادی نیز ایجاد سازد تا تمامی استفاده کنندگان از موقعیت استاندارد و راحت برخوردار شوند. محتویات داخلی بدنه از جنس الیاف و یونولیت است که به نوبه خود جزو بهترین مواد اولیه می باشد. از این رو می توان به راحتی این محصول را در موقعیت های مختلف و در طی تایم طولانی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. مبل شنی دارای دو بخش می باشد که هر کدام از آن ها در نهایت کیفیت ساخته شده اند. به همین خاطر است که طول عمر زیادی نصیب آن می شود. به جهت خرید آسان مبل شنی تک نفره با رویه اصل به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و محصول را به سرعت سفارش دهید.

قطر 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...