مبل شنی دو نفره استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 160
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
2,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی دو نفره استوانه ای ارزان ترین محصول راحتی و طبی است که با بدنه بزرگ توانسته برای راحتی افراد مد نظر قرار گیرد. کاربرد این محصول بی نظیر به دلیل بزرگ بودن و جادار بودن زیاد است و افراد به سمت داشتن آن کشیده می شوند. این محصول بی نظیر می تواند رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد و یک محصول بی نظیر با سازگاری زیاد باشد. بدنه محصول از دو بخش تشکیل شده است که یکی رویه آن می باشد و دیگری محتویات داخلی آن را تشکیل داده است. هر یک از این بخش ها در نهایت کیفیت بوده اند و می توان از داشتن آن لذت برد. این دو بخش در کنار هم مبل شنی با دوام و با کیفیتی را ایجاد کرده اند تا کسانی که به داشتن یک نشیمن طبی و راحتی نیاز دارند بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی ساختار استوانه ای شکل دارد که قطر 160 سانتی متری آن را تشکیل داده است.

همچنین مواد داخلی آن نیز از نوع ابر و یونولیت می باشد که جزو بهترین محتویات داخلی برای انواع مبل شنی است. این دو بخش قابلیت تعویض با مواد دیگر را دارند که در مواقع نیاز می توان آن را انجام داد. در صورت آسیب به روکش بدنه و یا تمایل به رنگ دیگر محصول می توان روکش آن را تعویض کرد و زمانی که محصول انعطاف و نرمی خود را از دست داد نیز می توان مواد داخلی آن را با مواد تازه و نو تعویض کرد. به هر صورت یک محصولی برای افراد ایجاد شده است که رضایت آن ها را به خوبی جلب می کند و در بسیاری از موارد مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. با این وجود است که پر فروش و منحصر به فرد است و با قیمت ارزان در اختیار افراد قرار می گیرد. توجه به کیفیت و قیمت مناسب سبب شده است که محصول در نمایندگی های مختلف به فروش برسد. به همین خاطر نمایندگی سعید اینتکس بهترین مرجع برای خرید مبل شنی دو نفره استوانه ای با کیفیت و اصل می باشد که می توان آن را سفارش داد.

برند
SAEEDINTEX
قطر
160
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...