مبل شنی دو نفره راحتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی دو نفره راحتی از سری محصولات با کیفیتی است که با داشتن ظرفیت دو نفره توانسته بیش ترین مزیت ها را ایجاد سازد. این محصول بی نظیر با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است و ایجاد سازگاری زیاد می کند. به این صورت که می توان آن را در موقعیت های مختلف و جهت استفاده طولانی مدت مد نظر قرار داد و از آن لذت برد. مبل شنی محصولی ساده و طبی است که تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است. روکش بدنه که مهم ترین قسمت محصول است و در واقع ساختار استوانه ای آن را ایجاد کرده است با دوخت های محکم مقاومت و زیبایی محصول را ایجاد می کند که در داخل آن محتویاتی پر می شود که از جنس یونولیت های شنی و خرد شده است. به این ترتیب این دو بخش در کنار هم بهترین موقعیت را ایجاد می کند که ترکیبی از مواد اولیه با کیفیت است و طول عمر و سازگاری زیادی را ایجاد می سازد.

با این وجود است که توجه به داشتن بدنه بزرگ و جادار و همچنین نوع محتویاتی که داخل بدنه را پر کرده است از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این مبل شنی با ظرفیت دو نفره توانسته در مقابل تی وی و یا در مکان های مختلف جهت استفاده به صورت درازکش نیز قرار گیرد و مزیت های خود را به نمایش بگذارد. دیگر مزیتی که در خرید مبل شنی وجود دارد این است که می توان رنگ روکش بدنه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد و سپس محصولی با رنگ دلخواه خود را خریداری کرد. مبل شنی مد نظر تمامی آیتم هایی که جهت ایجاد یک محصول محبوب نیاز است را دارا می باشد و در نتیجه می توان آن را در بسیاری از مکان ها به جهت ایجاد راحتی و آسایش در افراد استفاده کرد. به منظور خرید آسان مبل شنی دو نفره راحتی دو روش خرید حضوری و غیر حضوری از طریق نمایندگی سعید اینتکس ایجاد شده است که هر یک از افراد بنا بر موقعیت خود می توانند خرید خود را نهایی کنند.

قطر 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...