مبل شنی دو نفره مخمل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی دو نفره مخمل یکی دیگر از جدیدترین انواع مبل شنی و مبل راحتی یونولیتی بوده که با رویه نرم و راحت و توان تحمل وزن بالا طراحی و به شما معرفی می شود. این مبل شنی برای استفاده افراد در منزل کاربرد دارد و انواع رنگ های متنوع بدنه را به خود اختصاص می دهد. این مبل شنی دارای زیبایی ظاهری می باشد که برای به کار گیری در هر فضایی ایجاد شده است. محصول مورد نظر بدنه ای استوانه ای شکل دارد و ابعاد مناسبی نیز دارا می باشد. این محصول را می توان به صورت نشسته و یا درازکش به کار برد و از آن بهره کافی را برد. علاوه بر آن مبل شنی لطافت بدنه نیز دارد و رویه آن از بهترین مخمل موجود در بازار تهیه شده است. مبل شنی را می توان به عنوان محلی برای استراحت های روزانه استفاده نمود و یا در محل هایی که افراد قصد استفاده دست جمعی را دارند به کار برد.

مبل شنی دو نفره مخمل به طوری که در زمان انجام گیم افراد یک خانواده یا تعدادی از دوستان بتوانند بر روی آن بنشینند و بهره مند شوند. فضای ایجاد شده توسط مبل شنی باعث می شود نهایت آرامش و آسایش در کنار نرمی و لطافت شامل حال افراد شود و بتواند تجربه ای منحصر به فرد برای افرادی باشد که آن را در ویلا ها و باغ ها مورد استفاده قرار می دهند و می توانند مناسب ترین شرایط را برای افراد فراهم سازد. این محصول می تواند باعث تجهیز کردن چنین محل هایی باشد و بتواند به بهترین شکل حمل و نقل شوند. بخش داخلی این محصول نیز از نوع یونولیت و یا فیبر مصنوعی بوده که ساختاری نرم و منعطف و همچنین قابلیت تعویض نیز دارد. اگر قصد خرید مبل شنی دو نفره مخمل را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی کرج مراجعه نمایید.

طول 170 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولمشکی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...