مبل شنی راحتی مدل تختی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 160 CM
  • عرض: 120 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی راحتی مدل تختی از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فرد است که برای استفاده تمامی رده های سنی کاربرد دارد. به دلیل ساختار مستطیلی شکل این محصول افراد می توانند آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف به کار ببرند و بر روی آن به حالت نشسته و یا درازکش قرار گیرند. این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است که با این مواد ساده بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان رقم می زند. رویه محصول از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است که ساختار آن را ایجاد می کند. علاوه بر این موارد محتویات داخلی که از نوع یونولیت های خرد شده می باشد توانسته قابلیت هایی نظیر منعطف بودن و نرم بودن را مهیا سازد. در هر صورت این دو بخش اصلی تشکیل دهنده مبل شنی راحتی را داده اند تا با استفاده از آن بدن در حالت آرامش بخش قرار گیرد و دچار هیچ مشکلی از ناحیه کمر و ستون فقرات نشود.

مبل شنی راحتی مدل تختی

از این رو توجه افراد را جلب کرده است تا برای مکان های مختلف آن را مورد استفاده قرار دهند. به دلیل امکان قرار گیری به صورت درازکش بر روی محصول چنین نامی بر روی آن گذاشته شده است تا برای استراحت در طی روز بتوان از آن بهره مند شد. قابلیت حمل آسان این محصول وجود دارد و کسانی که به مسافرت و گردش می روند می توانند آن را به همراه داشته و از آن استفاده کنند. همچنین این مبل شنی برای تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب راحتی و آسایش به کار می رود که سبب استقبال زیاد افراد نیز شده است. علاقه مندان به داشتن مبل شنی راحتی مدل تختی برای استفاده در منزل و یا محیط های دیگر می توانند نسبت به خرید این محصول از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام کنند و آن را با قیمت مناسب سفارش دهند.

برند
SAEEDINTEX
طول
160 CM
عرض
120 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...