مبل شنی راحتی مدل سوسیسی دو نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 160 CM
  • قطر: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
8%
5,650,000
5,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی راحتی مدل سوسیسی بهترین محصول برای استفاده در منزل می باشد و می تواند سطحی راحتی برای استراحت و انجام فعالیت های دیگر را ایجاد کند. با توجه به این که محصول ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و ساختاری ساده را به وجود آورده است توجه افراد را به خود جلب کرده و توانسته پر فروش ترین محصول طبی و راحتی در حال حاضر باشد. امروزه تمامی افراد در خصوص مبل شنی آگاهی دارند و دارای آشنایی در این زمینه می باشند. به همین خاطر خرید آن را انجام می دهند و از محصول لذت می برند. این مبل شنی ساختاری سوسیسی دارد که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول در زمان انجام گیم دسته جمعی و در مقابل تی وی و همچنین در زمان مطالعه نیز استفاده می شود و می توان آن را برای انجام کار با رایانه نیز مورد استفاده قرار داد.

مبل شنی راحتی مدل سوسیسی

در هر صورت کاربرد های زیادی دارد که افراد بر حسب نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام می کنند. مبل شنی طرح سوسیسی دارد و ضخامت زیادی آن را تشکیل داده است. به همین خاطر در زمان استفاده بدن در شرایط استاندارد قرار می گیرد تا از بروز آسیب به ناحیه ستون فقرات و مشکلاتی مانند کمر درد جلوگیری می شود. به این ترتیب از سری محصولاتی است که برای استفاده در طول ساعات طولانی در نظر گرفته می شود و می توان از آن لذت برد. مبل شنی رویه با جنس با کیفیت و ضد حساسیت دارد تا تمامی رده های سنی از آن استفاده کرده و لذت ببرند. علاوه بر این موارد محتویات داخلی محصول از الیاف و یونولیت می باشد که به نوبه خود بهترین مواد داخلی برای مبل شنی است. این مواد سازگاری زیادی دارد و طول عمر بالایی نیز دارد. به همین خاطر می توان مبل شنی را برای استفاده مداوم در نظر گرفت. خرید مبل شنی راحتی مدل سوسیسی از نمایندگی سعید اینتکس انجام می شود که به راحتی محصول با قیمت مناسب ثبت خواهد شد.

برند
SAEEDINTEX
طول
160 CM
قطر
80 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...