مبل شنی راحتی پشتی دار

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 100 CM
  • عرض: 100 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
15%
2,850,000
2,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی راحتی پشتی دار از سری وسایل راحتی و طبی است که بدنه ای اصل و اورجینال دارد که می تواند موقعیت استاندارد و ایمنی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این محصول بی نظیر توانسته جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کند و به عنوان یک نشیمن راحتی و دائمی در منزل استفاده شود. خرید این محصول با پرداخت هزینه کم صورت می گیرد و نیازی به گران خریدن وسایل راحتی نیست. در واقع علاقه مندان و کسانی که نیاز به نشیمن راحتی دارند می توانند مبل شنی را به عنوان بهترین گزینه به جای سایر مبل های راحتی خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند با خیالی آسوده در طی طول عمر بالا از آن بهره مند باشند. به دلیل وجود مواد داخلی محصول که از ابر و الیاف می باشد افراد می توانند در صورت کم شدن نرمی و منعطف بودن بدنه محتویات آن را تعویض کنند. همچنین امکان تعویض روکش مبل شنی نیز وجود دارد که در زمان خرابی بدنه و یا تمایل به داشتن روکشی دیگر انجام می گیرد.

به هر ترتیب این محصول سازگاری های زیادی را ایجاد کرده است تا به راحتی بتوان از آن بهره مند شد و توانست بهترین تایم استراحت و آرامش را به دست آورد. مبل شنی راحتی پشتی دارد استاندارد ترین بدنه را با داشتن تکیه گاه ایجاد کرده است تا هر یک از علاقه مندان بتوانند بر روی آن ستون فقرات خود را در حالت آرامش بخش قرار دهند و دچار هیچ مشکلی نشوند. به این خاطر مبل شنی پر فروش و محبوب است و افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند تا به رنگ دلخواه بدنه آن را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار داد. مبل شنی راحتی پشتی دار جدید ترین محصولی است که امروزه برای استفاده در مکان هایی مانند منزل و باغ و ویلا استفاده می شود که طول عمر زیادی نیز دارد. خرید مبل شنی راحتی پشتی دار به راحتی از فروشگاه مرکزی اینتکس انجام می شود.

برند
SAEEDINTEX
طول
100 CM
عرض
100 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...