مبل شنی راحتی یک نفره ورزشی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی راحتی یک نفره ورزشی از جمله جدیدترین انواع مبل شنی سایز متوسط برای استفاده تمامی سنین بوده که با ساختاری استاندارد و طبی و همچنین با بدنه ضخیم و باکیفیت توسط فروشگاه سعید اینتکس به شما معرفی می شود. طراحی بدنه این مبل شنی به صورت فانتزی بوده که ظاهری مانند یک توپ فوتبال با ترکیب رنگ های سفید و مشکی به نمایش می گذارد. روکش بدنه هپی چیر را از مرغوب ترین پارچه چرم مصنوعی با ساختاری ضدتعریق و ضداب تولید کرده اند که در برابر فشار و وزن بالا مقاوم باقی خواهد ماند. بخش داخلی هپی چیر را از نوع یونولیت خرد شده تشکیل می دهند. این مواد سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بسیار زیادی را تحمل کنند.

 در واقع به دلیل خصوصیت منعطف بودن موارد فیبر مصنوعی بوده که در اثر نشستن بر روی بدنه مبل شنی ساختار ظاهری آن متناسب با حالت بدن شما شکل خواهد گرفت. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت لزوم از این طریق بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این مبل شنی 6 کیلوگرم وزن داشته به همین دلیل به راحتی حمل خواهد شد. البته ساختار محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید مبل شنی راحتی یک نفره ورزشی را دارید می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده سعید اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...