مبل شنی سایز بزرگ مخمل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 230 CM
  • عرض: 140 CM
  • ارتفاع: 80 CM
3,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی سایز بزرگ مخمل هم یکی دیگر از محصولاتی است که این بار با سایز و ابعاد بسیار بزرگ تولید و عرضه شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این مبل شنی از نظر ابعاد به گونه ای طراحی شده است که تا چهار نفر بزرگسال هم می توانند به ساده ترین شکل ممکن بر روی این محصول قرار گرفته و به استراحت بپردازند. از این مبل شنی برای بازی های رایانه ای ، تماشای تلویزیون ، خواند کتاب و مجله و دیگر موارد اینچنینی می توان به ساده ترین شکل ممکن بهره برد. نرمی و راحتی فوق العاده ای که این محصول دارد باعث شده تا هر فردی بخواهد خرید و ثبت سفارش این کالای زیبا را به ثبت برساند. جنس رویه اصلی این محصول نیز از نوع پارچه مخمل می باشد که قطعا کیفیت بسیار بالایی داشته و از این حیث نیز خیال شما راحت خواهد بود.

مبل شنی سایز بزرگ مخمل

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که محتویات بخش داخلی این محصول را هم یونولیت شکل داده است که باعث شده تا با هر بار نشستن بر روی این محصول ، مبل شنی شما نرم تر و راحت تر شود. هم چنین این یونولیت قابلیت تعویض را هم داراست که همین ویژگی سبب شده تا در هر زمان که بخش داخلی این محصول فرو نشست ، شما بتوانید به سادگی آن را تعویض نمایید. علاوه بر این ها شما این امکان را هم در اختیار دارید تا رنگ پارچه این محصول را هم انتخاب کنید تا با توجه به سلیقه شما سفارش و تولید این محصول انجام شود. با در نظر گرفتن این نکات هم اکنون امکان خرید این کالا از سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم است.

برند
SAEEDINTEX
طول
230 CM
عرض
140 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
4نفر
جنس بدنه
پار چه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و ابر
استر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...