مبل شنی سوسیسی اورجینال

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 120 CM
  • عرض: 90 CM
  • ارتفاع: 90 CM
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی سوسیسی اورجینال جدید ترین مدل در دسته بندی مبل شنی است که محبوبیت زیادی ایجاد کرده است و در مدت زمان کم توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این محصول برای استفاده در نقاط مختلف منزل ساخته شده است و از طراحی بی نقص و حرفه ای برخوردار می باشد به طوری که سازگاری زیادی از خود نشان داده است و طول عمر بالایی دارد. مبل شنی سوسیسی ساختاری شبیه به سوسیس دارد که در واقع استوانه ای به حالت افقی بر روی سطح زمین است. از این رو کسانی که دارای موقعیت برای داشتن این محصول می باشند می توانند خرید آن را انجام دهند. مبل شنی تشکیل شده از دو بخش اصلی که در واقع رویه و محتویات داخلی می باشند. این ترکیب ساده بهترین ساختار را ایجاد کرده است که بر روی آن لحظات ایمن و استاندارد به دست می آید.

محتویات داخلی این محصول تشکیل شده از ابر و یونولیت که برای مدت زمان طولانی ایجاد راحتی می کند و می تواند قابلیت انعطاف خود را حفظ کند. این محتویات دارای شکل پذیری زیادی است که در نتیجه زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند فرم بدن را به خود می گیرد تا افراد راحتی زیادی را تجربه کنند. با داشتن این محصول طبی و راحتی دیگر نیازی به سایر وسایل راحتی نمی باشد و افراد قادر به بهره مندی از سطحی منحصر به فرد می باشند که برای مدت زمان طولانی از آن بهره مند شوند. با وجود تمامی سازگاری ها این محصول ممکن است دچار مشکل شود و انعطاف خود را از دست دهد. مزیتی که در ساخت مبل شنی ایجاد شده است قابلیت تعویض محتویات داخلی می باشد. به این صورت می توان محتویات آن را تغییر داد و محصول را با خصوصیات اولیه مورد استفاده مجدد قرار داد. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن مبل شنی سوسیسی اورجینال دارند می توانند به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول را برای خرید داخل سبد خرید قرار دهند.

برند
SAEEDINTEX
طول
120 CM
عرض
90 CM
ارتفاع
90 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...