مبل شنی سوسیسی با طول 140

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 140 CM
  • قطر: 90 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی سوسیسی با طول 140 بهترین محصولی است که با داشتن ابعاد بزرگ می تواند در موقعیت های مختلف استفاده شود. ساختار مبل شنی مد نظر به شکل سوسیس بوده و در واقع استوانه ای شکل می باشد. قطر تشکیل دهنده آن نیز 90 سانتی متر می باشد که به نوبه خود ایجاد ساختاری منحصر به فرد را کرده است. برای استفاده از این محصول نیاز به راه اندازی آن وجود ندارد چرا که بدنه مانند سایر وسایل راحتی آماده بهره برداری می باشد و می توان از آن استفاده کرد. این محصول به دلیل داشتن دو بخش اصلی در ساختار خود جزو ساده ترین وسایل طبی بوده است که برای به آرامش رسیدن افراد استفاده می شود. رویه محصول که ساختار بدنه را تشکیل داده است شامل کیفیت بالا می شود و سازگاری زیادی را ایجاد کرده است.

در واقع می توان گفت که تمامی کیفیت و طول عمر مبل شنی ناشی از وجود این بخش از محصول می باشد و ظاهر آن را نیز تشکیل داده است. محتویات داخلی بدنه که از یونولیت می باشد دیگر خصوصیات مبل شنی را ایجاد کرده است که در کنار هم تشکیل چنین محصول منحصر به فرد و خاصی را داده اند و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. یونولیت های خرد شده که دارای اندازه های ریز هستند قابلیت انعطاف محصول را ایجاد کرده اند و در واقع نرمی و لطافت مبل شنی ناشی از وجود چنین مواردی است. این مواد ضد آب نمی باشند به همین خاطر بدنه نباید در محیط های مرطوب قرار گیرد. در زمان ارتباط محصول با رطوبت و آب یونولیت ها به هم چسبیده و خاصیت خود را از دست می دهند و دیگر قابلیت انعطاف پذیری نخواهند داشت. در نتیجه کارایی ندارند و می بایست با مواد تازه تعویض شوند. تعویض این مواد معمولا شش ماه یکبار صورت می گیرد و آن هم به دلیل خوابیدن بدنه می باشد که انعطاف خود را از دست می دهد. خرید مبل شنی سوسیسی با طول 140 از فروشگاه اینتکس امکان پذیر است.

برند
SAEEDINTEX
طول
140 CM
قطر
90 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...