مبل شنی سوسیسی طبی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی سوسیسی طبی یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولاتی است که به منظور آرامش و راحتی در افراد ساخته شده است. این محصول دلخواه توانسته رضایت استفاده کنندگان را به خوبی جلب کند و برای آن ها موقعیت خوبی را مهیا سازد. از این رو مبل شنی پر فروش می باشد و در مکان های مختلف برای استفاده افراد اماده می شود. ساختار محصول از نوع سوسیسی است که طول 160 سانتی متری را در بر می گیرد و قطر آن 90 سانتی متر است. به این صورت هم برای استفاده در حالت نشسته کاربرد دارد و هم می توان به صورت درازکش بر روی آن قرار گرفت. این محصول برای استفاده دو نفره به صورت نشسته نیز کاربرد دارد که افراد در زمان انجام گیم می توانند از آن بهره مند باشند. به طور کلی مبل شنی مد نظر در مقابل تی وی قرار می گیرد تا هم در زمان تماشای فیلم استفاده شود و هم بتوان انجام گیم به همراه دوستان خود را بر روی آن انجام داد.

مبل شنی سوسیسی طبی

به دلیل داشتن سطح راحتی و طبی آرامش زیادی برای افراد ایجاد می شود و می تواند بهترین موقعیت را به دست آورند. همچنین وجود قیمت ارزان در مقابل کیفیت بالا سبب شده است که افراد نسبت به خرید مبل شنی اقدام کنند و آن را برای بهره مندی در موقعیت های مختلف به کار ببرند. بدنه ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که داخل آن از ابر و یونولیت تشکیل شده است. به همین خاطر است که لطافت و نرمی زیادی ایجاد شده است که با قرار گیری بر روی آن تغییر شکل پیدا می کند و حالت بدن را به خود می گیرد. در نتیجه بهترین شرایط برای استراحت افراد ایجاد می شود که مورد توجه است. جهت سفارش و خرید مبل شنی سوسیسی طبی به نمایندگی مرکزی اینتکس کرج مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید تا اوقات خوشی را به دست آورید.

طول 160 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...