مبل شنی طبی دو نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی طبی دو نفره بزرگ ترین مبل شنی است که دارای ساختار استوانه ای شکل می باشد و به جهت ایجاد رضایت و آرامش در افراد مختلف طراحی شده است. این مبل شنی می تواند برای استفاده مداوم در نظر گرفته شده باشد که در نتیجه در مکان های مختلف قرار گرفته و مناسب استفاده رده سنی مختلف می باشد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به سمت داشتن مبل شنی کشیده می شوند می توانند با رضایت کامل محصولی با بدنه استوانه ای شکل را خریداری کرده و از داشتن آن بهره مند شوند. مبل شنی دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا است که ناشی از داشتن کیفیت بالا می باشد. همچنین به دلیل داشتن دوخت های محکم و مقاوم توانسته بهترین محصول را ایجاد سازد. به این ترتیب هر یک از علاقه مندان به داشتن نشیمنی راحتی می توانند مبل شنی را به جای خرید مبل های گران قیمت خریداری کنند و از داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب آن بهره مند شوند.

ظرفیت این محصول دو نفره است چرا که قطر تشکیل دهنده بدنه 180 سانتی متر می باشد و به نوبه خود نشیمنی بزرگ و جادار را ایجاد کرده است. همچنین مواد داخلی آن از یونولیت و الیاف می باشد که بهترین نوع محتویات داخلی مبل شنی است. از این رو تمامی مزیت های مهم جهت داشتن بهترین نشیمن در طول روز و برای استراحت مهیا شده است که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به استفاده کردن از آن پرداخت. مبل شنی استوانه ای با چنین ظرفیتی دارای بدنه ضد حساسیت می باشد و ساختاری بدون ایجاد تعریق را تشکیل داده است. از این رو در تمامی فصول سال و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و می تواند برای آن ها ایجاد جذابیت و راحتی کند. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی طبی دو نفره دارید می توانید ابتدا رنگ بدنه را به صورت دلخواه انتخاب کنید و سپس نسبت به خرید از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید.

قطر 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...