مبل شنی متوسط سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 140 CM
  • عرض: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفره
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی متوسط سوسیسی که دارای بدنه ای با قطر 90 ساتنی متر و طول 140 سانتی متر است می تواند بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد و با قیمت مناسب به فروش می رسد. افراد زیادی نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند و می توانند با خیالی آسوده از آن بهره مند شوند. بدنه به گونه ای ساخته شده است که موقعیت برای قرار گیری در حالت نشسته و دراز کش وجود دارد و تمامی موقعیت های لازم جهت داشتن آرامش و راحتی در افراد مهیا می باشد. به این ترتیب مبل شنی جزو وسایل راحتی در مکان های مختلف است که با داشتن قیمت ارزان کیفیت بالایی را ارائه می دارد. مبل شنی مد نظر با نشستن و یا دراز کشیدن افراد دچار تغییر شکل و تغییر حالت می شود و می تواند حالت بدن آن ها را به خود بگیرد. اما با بلند شدن افراد مجدد بدنه به حالت اولیه بر می گردد و می توان آن را با ظاهر اولیه در دکور منزل مورد استفاده قرار داد.

مبل شنی متوسط سوسیسی

مزیت داشتن چنین قابلیتی در این محصول سبب فروش بالای آن شده است و افراد زیادی را به سمت آن جذب می کند. در زمانی که افراد در طی روز تمایل به دراز کشیدن بر روی مبل شنی را دارند می توانند به صورت افقی بر روی بدنه قرار گیرند و راحتی زیادی را تجربه کنند. به دلیل استوانه ای بودن این محصول تمامی قابلیت های گفته شده به درستی ایجاد می شود و می تواند تجربه داشتن یک استراحت و آرامش در طول روز را به دست آورد. مبل شنی مد نظر دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق است که در نتیجه می توان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد و هیچ گونه آسیبی را مشاهده نکرد. خرید مبل شنی متوسط سوسیسی با وجود قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه محصولات اینتکس انجام می گیرد.

برند
SAEEDINTEX
طول
140 CM
عرض
80 CM
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
ابر و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان سشتشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...