مبل شنی مخمل استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مخمل استوانه ای بهترین گزینه در دسته بندی نشیمن های راحتی است که ساختار ساده دارد. اما این ساختار ساده توانسته بهترین موقعیت و شرایط را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. مبل شنی استوانه ای می تواند با ظرفیت تک نفره در مکان های مختلف قرار گرفته و مورد استفاده آسان قرار گیرد. در نتیجه توجه عده زیادی را به خود جلب کرده و تمایل به داشتن آن دارند. مبل شنی بدنه ای با روکش مخمل دارد به طوری که لطافت و نرمی زیادی ایجاد کرده است. هر یک از کسانی که به دنبال خرید محصول مورد نظر می باشند قادر به قرار گیری طولانی مدت بر روی آن بوده اند. از این رو خرید آن برای منزل انجام می شود که برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. مبل شنی دارای قطر 110 سانتی متر می باشد که ظرفیت تک نفره دارد. همچنین می تواند در مقابل افراد سنگین وزن تحمل و سازگاری زیادی از خود نشان دهد.

با این وجود است که علاقه مندان به داشتن مبل شنی توانسته اند این محصول منحصر به فرد را برای اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده کنند و جایگزین سایر وسایل راحتی که دارای قیمت بالا می باشد نمایند. از این رو به جای مبل های گران قیمت راحتی که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از وجود آن بهره مند شد این مبل شنی استفاده می شود و مزیت های مشابهی نیز دارد که کمک می کند کسانی که از محصول استفاده می کنند آرامش خاطر داشته باشند. این بدنه استاندارد و راحتی دارای محتویات داخلی از جنس ابر و یونولیت است که دوام و طول عمر دارد. این مواد می تواند محصول را آماده استفاده طولانی مدت کند که در نهایت رضایت مخاطب را به خوبی جلب می کند. هر یک از کسانی که به سمت خرید این محصول کشیده می شوند می توانند آن را از طریق نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...