مبل شنی مخمل تک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مخمل تک نفره  از نمونه مبل های شنی گرد ساختار راحتی می باشد که می توانید آن را در رنگ های مختلف از فروشگاه اینترنتی سعید اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی به واسطه نوع طراحی بدنه ای که دارد سطحی نرم و انعطاف پذیر داشته و مناسب برای استراحت کردن های طولانی مدت می باشد ، بدین ترتیب شما می توانید ساعت ها به تماشای تلویزیون ، صحبت کردن و ... بپردازید بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود حس کنید . محتویات داخل این مبا شنی نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار های وارده ، بسیار منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت به همین منظور بدن را در بهترین موقعیت قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین استفاده های طولانی مدت می شود .

مبل شنی مخمل تک نفره در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. علاوه بر این می توانید محتویات داخل آن را تخلیه نموده و یا با تغییر حجم آن ، این مبل شنی زیبا را به فرم و شکل دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه ای معتبر از طریق فروشگاه مبل شنی کرج به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...