مبل شنی مدل استوانه ای راحتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مدل استوانه ای راحتی از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فردی است که با داشتن قیمت مناسب توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این محصول بی نظیر و خاص از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که هر کدام از آن ها به دلیل وجود مواد اولیه با کیفیتی است که در ساخت آن به کار رفته است. مبل شنی بدنه ای با ساختار استوانه ای دارد که در واقع دوخت روکش بدنه آن را به این شکل رقم زده است. دوخت بدنه به گونه ای است که محکم و بدون درز و شکاف می باشد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده محصول را برای استفاده مداوم در نظر گرفت. مبل شنی مد نظر دارای ابعادی به اندازه قطر 180 سانت و ارتفاع 80 سانت بوده است و می تواند بدنه ای بزرگ و جادار را ایجاد کند که برای استفاده دو فرد می باشد.

به این ترتیب کسانی که به سمت داشتن این محصول منحصر به فرد کشیده می شوند می توانند آن را در مکان های مختلف قرار داد و از محصول جهت انجام فعالیت های مختلف و استراحت و آرامش استفاده نمایند. این مبل شنی با داشتن کیفیت و کارایی زیاد جزو محبوب ترین محصولات راحتی است که با قیمت مناسب خریداری می شود. قیمت مناسب محصول در مقابل کیفیت بالای آن بسیار قابل توجه است و می تواند رضایت استفاده کنندگان را به خوبی جلب کند. با این وجود است که این محصول جزو محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات راحتی شناخته می شود و می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. محتویات داخلی این مبل شنی از ابر و یونولیت بوده است که به نوبه خود در ایجاد راحتی و طبی بودن بدنه نقش مهمی دارد و توانسته سازگاری زیاد در محصول را ایجاد کند. با توجه به موارد گفته شده و مزیت های مختلف مبل شنی کسانی که قصد خرید مبل شنی مدل استوانه ای راحتی دارند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

قطر 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...