مبل شنی مدل استوانه ای یک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 140 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
3,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مدل استوانه ای یک نفره گزینه ای مناسب برای استفاده در منزل و اتاق خواب می باشد. چرا که اولین مزیتی که در مبل شنی وجود دارد داشتن قابلیت نرمی و لطافت و قابلیت انعطاف بوده است تا افراد بتوانند بر روی آن لحظات خوشی را سپری کنند و از داشتن آن بهره مند شوند. این مبل شنی ساختار استوانه ای شکل دارد و با داشتن ظرفیت یک نفره به عنوان راحت ترین مبلی شنی معرفی شده است که استفاده طولانی مدت دارد و می توان از آن در مکان های مختلف بهره مند شد. این محصول قابلیت قرار گیری به حالت درازکش افراد را نیز دارد تا بتوان در مواقع نیاز به استراحت بر روی محصول پرداخت و دچار مشکل نشد. هر یک از کسانی که به داشتن مبل شنی نیاز دارند می توانند محصول را با بهترین مواد اولیه و با داشتن سازگاری و مقاومت زیاد سفارش دهند. چرا که بدنه با داشتن محتویات داخلی که از نوع ابر و یونولیت است می تواند سازگاری زیادی نشان دهد تا در طی طول عمر بالا بتوان از این نشیمن راحتی استفاده کرد.

ساختار استوانه ای شکل محصول برای جای دادن آن در مکان های مختلف مناسب می باشد به طوری که از آن به عنوان محصولی کم جا و منحصر به فرد یاد می شود و می توان آن را مورد استفاده آسان قرار داد. بدنه قابلیت شستشو دارد که در حالت خالی بودن از محتویات داخلی را انواع مواد شوینده شستشو داده می شود. به این صورت هر یک از کسانی که به سمت خرید مبل شنی کشیده می شوند می توانند این محصول را مد نظر قرار داده و نسبت به خرید آن اقدام کنند و از مزیت های بی شمار آن لذت ببرند. مبل شنی قابلیت جا به جایی آسان در منزل را دارد و می توان آن را بر روی زمین کشاند. خرید مبل شنی مدل استوانه ای یک نفره تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس صورت می گیرد که دارای قیمت مناسب نیز می باشد.

برند
SAEEDINTEX
قطر
140 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...