مبل شنی مدل بین بگ چرم

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مدل بین بگ چرم بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل می باشد که با داشتن روکش چرم زیبا ترین حالت ممکن را به وجود می آورد. این محصول به دلیل سادگی ساختار و دوام و طول عمر توانسته جایگاه ویژه ای در بین طرفداران خود داشته باشد و به جای سایر وسایل راحتی و مبل های گران قیمت خریداری شود. مبل شنی سازگاری زیادی برای استفاده در محیط خارج از خانه نیز دارد که می تواند بیش ترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. به هر ترتیب این محصول کاربردی و خاص محبوبیت زیادی دارد و جزو محصولات پر فروش شناخته شده است. مبل شنی از بدنه ای با روکش چرم تشکیل شده است که مقاوم ترین بدنه را شامل می شود و در مقابل ضربه و برخورد از خود عکس العمل نشان نمی دهد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به دنبال یک وسیله راحتی در نهایت جذابیت و زیبایی می باشند که طول عمر و سازگاری بالا نیز داشته باشد می توانند این محصول منحصر به فرد را خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند.

محصول مورد نظر محتویات داخلی دارد که بدنه را احاطه می کند. این مواد تنها یونولیت های خرد شده می باشند که با داشتن این مواد محصول توانسته لطافت و نرمی و همچنین منعطف بودن را داشته باشد. بدنه مبل شنی مد نظر قابلیت شکل پذیری زیادی دارد به طوری که با قرار گیری افراد بر روی آن بدنه شکل افراد را به خود می گیرد و با بلند شدن از روی مبل شنی محصول مجدد به حالت قبل بر می گردد. به هر ترتیب این محصول توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و برای افراد بهترین گزینه باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. کسانی که تمایل به خرید مبل شنی مدل بین بگ چرم دارند می توانند با وجود مزیت های زیاد محصول را از فروشگاه سعید اینتکس سفارش دهند.

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...