مبل شنی مدل سوسیسی با طول 120

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 120 CM
  • عرض: 90 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مدل سوسیسی با طول 120 از سری محصولات طبی و راحتی است که به دلیل داشتن ساختاری خاص مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. این محصول که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود دارای بدنه ای به شکل استوانه ای می باشد که به حالت افقی بر روی سطح زمین قرار گرفته است. به این ترتیب افراد به صورت یک نفره و یا دو نفره می توانند بر روی آن قرار بگیرند. بدنه این محصول دارای رویه ای محکم و مقاوم دارای ضخامت زیاد می باشد اما محتویات داخلی آن از یونولیت تشکیل شده است که دارای مزیت های مختلف می باشد. راحتی و طبی بودن محصول سبب شده است که افراد آن را در زمان تماشای فیلم و یا مطالعه مورد استفاده قرار دهند. همچنین این محصول مناسب زمانی است که افراد تمایل به انجام گیم دارند و ساعات طولانی از آن استفاده می کنند. محتویات داخلی سبب ایجاد چنین خصوصیاتی شده است که انعطاف زیادی را در پی دارد و می تواند در زمان قرار گیری بر روی آن حالت بدن را به خود بگیرد.

خرید مبل شنی مدل سوسیسی با طول 120

به این صورت بدن در موقعیت منحصر به فردی قرار می گیرد و می تواند بدون ایجاد خستگی و مشکلاتی مانند کمر درد برای علاقه مندان بهترین گزینه باشد. یونولیت های موجود در داخل بدنه به ابعاد ریز و شنی در آمده اند تا حالت پذیری زیادی داشته باشند و بتوانند به سرعت بدنه را به حالت اولیه در بیاورند. با استفاده مداوم از این محصول محتویات داخلی نیاز به شارژ دارند و آن هم در زمانی نیاز است که بدنه حالت شکل پذیری و انعطاف و راحتی خود را از دست بدهد. در نتیجه شن های یونولیتی به صورت مجزا خریداری می شود و جای خود را به شن های قدیمی می دهد. به این صورت مبل شنی با ظاهری قبلی اما با خصوصیات اولیه در اختیار افراد قرار می گیرد و می توانند مجدد از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شوند. جهت ثبت سفارش و خرید مبل شنی مدل سوسیسی با طول 120 به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت استاندارد و مناسب خریداری کنید.

برند
SAEEDINTEX
طول
120 CM
عرض
90 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...