مبل شنی مدل پشتی دار اصل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی مدل پشتی دار اصل از سری محصولات باکیفیت و منحصر به فرد است که ایجاد نشیمنی راحتی می کند. این محصول از ساختاری تشکیل شده است که در بخش پشتی آن تکیه گاهی بلند واقع شده است. همچنین جزو مبل های شنی است که با ابعاد بزرگ در اختیار استفاده علاقه مندان بوده است. به هر ترتیب میتوان این مبل شنی را جزو محصولاتی پر مزیت دانست که در مکان های مختلف استفاده می شود و می تواند برای استفاده تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. به خطر وجود بدنه بزرگ و جادار بدن افراد در زمان قرار گیری بر روی این محصول احاطه می شود و آرامش و راحتی زیادی را تجربه می کنند. از این رو می توان بر روی آن فعالیت هایی نظیر مطالعه و تماشای فیلم را انجام داد و از آن لذت برد. همچنین در زمان انجام گیم نیز این محصول نشیمنی راحتی برای افراد است تا ساعات طولانی بر روی آن مشغول بازی شوند و دچار مشکل نیز نشوند.

این محصول بی نظیر و خاص دارای روکش با کیفیت و مقاوم است که طول عمر زیادی دارد. همچنین مواد داخلی آن تشکیل شده از الیاف و یونولیت که می تواند بهترین و مقاوم ترین محتویات داخلی برای مبل های شنی باشد. در ساختار برخی از این محصولات کیسه ای دوخته شده است که محل قرار گیری وسایل همراه می باشد. تمامی این بخش ها با دوخت محکم به هم متصل شده و توانسته بهترین اوقات را ایجاد کند تا افراد با قیمت کم بتوانند این محصول منحصر به فرد و خاص را خریداری کرده و از آن لذت ببرند. این مبل شنی قابلیت جا به جایی آسان دارد و به راحتی در نقاط مختلف منزل حرکت داده می شود. تنها می بایست نسبت به سلامت بدنه و جلوگیری از پارگی آن توجه داشت و موارد ایمنی را رعایت نمود. جهت خرید مبل شنی مدل پشتی دار اصل به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...