مبل شنی نوجوان گرد

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی نوجوان گرد بهترین وسیله راحتی است که از بدنه منعطف و نرم تشکیل شده است که می تواند راحتی و آرامش را برای افراد ایجاد کند. این محصول مناسب رده سنی نوجوان است که بدنه ای گرد دارد و از محتویات داخلی از نوع شن های یونولیتی تشکیل شده است. با این وجود است توانسته به جای سایر وسایل راحتی استفاده شود و در بین افراد محبوبیت داشته باشد. مبل شنی وسیله ای ساده برای راحتی و آرامش است که به این ترتیب با پرداخت هزینه کم انتخاب و خریداری می شود و می توان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد. چرا که بدنه قابلیت تعویض دارد و همچنین محتویات داخلی شامل موادی است که قابلیت شارژ شدن دارند. از این رو تمامی مزیت های موجود و مورد نیاز برای یک محصول منحصر به فرد را دارا می باشد و می تواند سازگاری زیادی نیز از خود نشان دهد. این محصول دارای قطر 70سانتی متری است و ساختاری گرد را ایجاد کرده است.

 اما مقداری فضای خالی در داخل آن وجود دارد تا با نشستن بر روی محصول بدنه حالت افراد را به خود گیرد و برای نشستن و استراحت در طی روز مناسب شود. مبل شنی مد نظر دارای ترکیب رنگ در بدنه نیز می باشد که با این وجود می توان رنگ بدنه را بر اساس سلیقه خود انتخاب کرد و خرید آن را نهایی نمود. شن های یونولیتی به صورت مجزا در فروشگاه ها به فروش می رسد که در زمان نیاز به شارژ خریداری شده و با شن های قدیمی تعویض می شود. این کار سبب بهبود راحتی و نرمی بدنه خواهد شد و مجدد محصول به شکل اولیه به کار گرفته می شود. به این صورت می توان آن را با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و برای به کار گیری در مکان های مختلف خریداری کرد. کسانی که تمایل به خرید مبل شنی نوجوان گرد دارند تنها می توانند محصول را از سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...