مبل شنی پرنس کوچک چرم

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی پرنس کوچک چرم از سری محصولات با کیفیت و اصل می باشد که دارای ساختاری زیبا و جذاب است. به کار گرفتن بدنه ای که با جنس چرم می باشد علاوه بر کیفیت بالا توانسته زیبایی ظاهری نیز ایجاد کند تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده آن را در دکوراسیون داخلی نقاط مختلف منزل استفاده کنند. مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای از جنس چرم می باشد که به عنوان یک محصول حرفه ای و منحصر به فرد از آن یاد می شود. از این رو می توان آن را در کنار سایر وسایل راحتی و در اتاق نشیمن قرار داد و از آن بهره مند شد. تشکیل بدنه ای که دارای مقاومت زیاد می باشد و می تواند در بسیاری از موارد مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد سبب پر فروش شدن آن می شود و می تواند محصول را دارای محبوبیت زیاد کند. به هر ترتیب عواملی چون کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد در موفقیت محصول نقش داشته و توانسته در بین افراد جایگاه خوبی پیدا کند.

این محصول دارای روکش چرم می باشد و دارای تکیه گاه و بدنه ای محکم می باشد. همچنین داخل آن از الیاف و یونولیت پر شده است تا ایجاد سازگاری زیاد تری کند و رضایت مخاطب را نیز جلب نماید. با این وجود است که محصول مورد نظر برای استفاده کنندگان شامل بهترین مواد اولیه است تا از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و توانست بهترین موقعیت را به دست آورد. مبل شنی مد نظر سازگار و خاص است و می تواند در موقعیت های مختلف و مکان های گوناگون برای بهره مندی افراد مورد استفاده قرار گیرد. از این رو با خرید این محصول می توان بهترین موقعیت را به دست آورد و در نتیجه به صورت مداوم آن را در کنار سایر وسایل راحتی مورد استفاده قرار داد. به منظور خرید آسان مبل شنی پرنس کوچک چرم تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و از این طریق اقدام به خرید نمود.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...