مبل شنی پرنس کوچک کمجا

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 100 CM
  • عرض: 100 CM
  • ارتفاع: 110 CM
9%
3,950,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی پرنس کوچک کمجا جدید ترین محصولی است که ساختاری طبی و راحتی دارد. به این صورت می توان آن را به عنوان یک محصولی در نظر داشت که تنها برای به آرامش رسیدن افراد در موقعیت های مختلف استفاده می شود. مبل شنی می تواند برای کسانی مورد استفاده قرار گیرد که در طی روز نیاز به استراحت دارند. خانم های خانه دار در بین انجام کارهای روزانه نیاز به انجام استراحت در ساعاتی از روز می باشند که انرژی برای انجام باقی کار ها را پیداکنند و همچنین رفع خستگی نمایند. این مبل شنی می تواند به عنوان یک نشیمن با کیفیت و پر مزیت در اختیار آن ها باشد تا در صورت وجود جا در آشپرخانه استفاده شود و یا در نزدیکی آشپزخانه قرار گیرد. مزیت موجود در مبل شنی سبب شده است که افراد زیادی به سمت داشتن آن کشیده شوند و محصول را نیاز داشته باشند. این مبل شنی می تواند با خیالی آسوده برای استفاده طولانی مدت و مکرر روزانه در نظر گرفته شود و برای افراد بهترین فضا را ایجاد کند.

همچنین می تواند سازگاری زیادی را رقم بزند تا تمامی علاقه مندان بتوانند از وجود آن لذت ببرند. سازگاری که در این مبل شنی وجود دارد تحمل وزن بالای بدنه در خصوص استفاده افراد سنگین وزن می باشد. به این صورت می توان این محصول کاربردی و منحصر به فرد را برای استفاده تمامی اعضای خانواده مد نظر قرار داد و در دسترس تمامی آن ها قرار داد تا به این صورت ساعات خوشی را داشته باشند. این نمونه از محصولات راحتی و طبی محتویاتی دارد که می توان آن را در هنگام نیاز تعویض کرد و با مواد جدید جایگزین نمود به این صورت مزیت نرمی و لطافت و منعطف بودن همواره وجود دارد و به راحتی در زمان نیاز شارژ می شود. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی پرنس کوچک کمجا دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را ثبت نمایید.

برند
SAEEDINTEX
طول
100 CM
عرض
100 CM
ارتفاع
110 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
ابر و الیاف درجه یک
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...