مبل شنی پشتی دار اورجینال

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی پشتی دار اورجینال از بدنه ای بزرگ و جادار تشکیل شده است که می توان بر روی آن بهترین اوقات را سپری کرد. این مبل شنی دارای تکیه گاهی بلند است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد و به طور کلی پشت افراد را فرا می گیرد. از این رو برای استفاده تمامی رده های سنی خصوصا بزرگسال در نظر گرفته می شود و می توان آن را مورد بهره برداری قرار داد. مبل شنی از سری محصولات با کیفیتی است که ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد. این مواد اولیه توانسته با دوام ترین و سازگار ترین محصول را ایجاد سازد. که در این حالت افراد با رضایت کامل قادر به خرید آن باشند. مبل شنی مد نظر تکیه گاهی بلند دارد تا کمر و ستون فقرات در موقعیت استاندارد قرار گرفته و دچار مشکل نشوند. همچنین بتوان ساعات طولانی بر روی محصول قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد.

مبل شنی مد نظر تشکیل شده از بهترین رویه و بهترین محتویات داخلی که از نوع شن های یونولیتی می باشد. این شن ها توانسته نرمی و لطافت زیادی را ایجاد کند که در نتیجه منعطف بودن محصول نیز به همین خاطر است. با این وجود است که مبل شنی پر فروش و منحصر به فرد است و افراد زیادی را به سمت خرید جذب می کند. رویه ضد حساسیت و بدنه ضد تعریق سبب شده است که افراد بتوانند این محصول کاربردی و منحصر به فرد را در موقعیت های مختلف استفاده کنند و از داشتن آن بهره مند شوند. مبل شنی به عنوان یک نشیمن دائمی استفاده می شود و تمامی مزیت های لازم جهت ایجاد یک محصول سازگار با افراد مختلف را دارا می باشد. با این شرایط علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. خرید مبل شنی پشتی دار اورجینال تنها از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس انجام می شود که می توان آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای تمامی اعضای خانواده خریداری کرد.

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...