مبل شنی چرم مدل پرنس

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 110 CM
  • عرض: 110 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی چرم مدل پرنس بهترین محصول به جهت استفاده در مکان های مختلف است که می تواند تمامی شرایط لازم به جهت راحتی و آرامش را برای افراد مهیا کند. تمامی رده های سنی قادر به استفاده از این محصول بی نظیر می باشند تا بتوانند در طی ساعاتی از روز بر روی آن استراحت داشته باشند. همچنین بتوانند در زمان های مطالعه و تماشای فیلم و مانند این ها از آن استفاده کرد. نشیمنی که شامل حال افراد می شود دارای جذابیت ظاهری نیز می باشد که به این صورت افراد می توانند آن را در موقعیت های مختلف و در دکوراسیون داخلی نقاط مختلف قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. وجود مبل شنی نشیمنی با طول عمر بالا را نصیب افراد می کند. این نشیمن می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد و در صورت کم شدن قابلیت انعطاف آن بتوان محتویات داخلی را با مواد تازه تعویض نمود. بدنه این محصول با الیاف و یونولیت پر شده است که یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محتویات داخلی بدنه می باشد.

بدنه با این مواد پر شده و قابلیت هایی نظیر منعطف بودن و شکل پذیری بالا را ایجاد می کند. به هر حال برای داشتن سازگار ترین نشیمن و داشتن موقعیت دلخواه بهتر است از این مبل شنی استفاده شود که دارای مزیت و کاربرد های زیاد است و می توان آن را مورد استفاده و بهره برداری آسان قرار داد. محصول مورد نظر مدل پرنس است که در واقع در امتداد بدنه دارای تکیه گاه محکم و طبی می باشد. این تکیه گاه ایمن و استاندارد برای به آرامش رسیدن افراد در ناحیه کمر مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد. جهت سفارش و خرید مبل شنی چرم مدل پرنس به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و بر حسب موقعیت خود محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش دهید.

برند
SAEEDINTEX
طول
110 CM
عرض
110 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
ندارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...