مبل شنی چرم مشکی یک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال با ابعاد 100 در 100 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر است. این محصول با جنس بدنه چرم مصنوعی و مواد داخلی یونولیت (فیبر) ساخته شده است. رنگ مشکی این مبل شنی به آن ظاهری شیک و زیبا می‌بخشد. شرکت سازنده این مبل شنی سعید اینتکس است. این مبل شنی دارای بدنه انعطاف پذیر بوده و قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را داراست. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، پوسته و مواد داخلی مبل را تعویض کنند و از طول عمر بیشتری برخوردار شوند. قیمت مبل شنی نیز در محدوده قیمت‌های متوسط قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توان آن را خریداری کرد. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، می‌توان آن را به عنوان یک گزینه عالی برای خرید مبل شنی یک نفره در نظر گرفت.

محصولات مرتبط

مبل شنی چرم مشکی یک نفره یک مبل شنی با طراحی شیک و جذاب است که تولید و عرضه شده توسط فروشگاه سعید اینتکس بوده و با ساختاری که از خود به جای گذاشته است باعث شده تا مشتریان با خیالی راحت بتوانند دست به خرید و استفاده از این محصول بزنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع طراحی این مبل شنی ساختاری ساده دارد به این صورت که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با جا به جایی محتویات داخلی این محصول ، شرایط را برای نشستن نرم و راحت خود فراهم کنید. هم چنین بخش داخلی این مبل شنی نیز به وسیله یونولیت پر شده است که این محتویات قابلیت تغییر و یا تعویض را هم در صورت آسیب دیدن دارا هستند و می توانید مجدد فیبر و یا همان یونولیت را مجزا خریداری کرده و داخل این مبل شنی را پر کنید.

مبل شنی چرم مشکی یک نفره

از نظر رنگ نیز این محصول ساختاری یکدست مشکی داشته و با پارچه ای از نوع چرم مصنوعی طراحی و عرضه شده است که کیفیت این محصول را هم بسیار زیاد افزایش داده است. جا به جایی ساده این محصول در هر فضا و مکانی و ابعاد استانداری که دارد همگی از خصوصیات فوق العاده این مبل شنی به شمار می روند. با توجه به این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم می باشد. البته باید اشاره کنیم که این محصول همراه با خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه خواهد شد که با آسودگی خاطر بتوانید سفارش این کالا را به ثبت برسانید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولمشکی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...