مبل شنی کمجا چرم مدل پرنس

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
6%
2,700,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی کمجا چرم مدل پرنس بدنه ای کوچک دارد تا در نقاط مختلف به راحتی استفاده شود و فضای کمی را اشغال کند. این محصول بی نظیر می تواند با سازگاری و طول عمر بالا در اختیار علاقه مندان باشد تا در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گرفته و رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد. مبل شنی وسیله ای ساده اما کاربردی است که با کم ترین هزینه خریداری می شود. با خرید این محصول دیگر نیازی به کاناپه های راحتی نیست و می توان با هزینه کم بهترین اوقات را به دست آورد. مزیت هایی مانند ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن و همچنین داشتن انعطاف و نرم بودن که در زمان استفاده از آن قابل توجه است سبب شده است که بسیار سازگار و منحصر به فرد باشد و بتواند در طی سال های زیاد مورد بهره برداری افراد قرار گیرد.

مبل شنی بدنه ای کوچک و کمجا دارد که مدل پرنس می باشد. این مدل در واقع شامل ساختاری است که تکیه گاه بلند و استوار را تشکیل داده است تا بتوان بر روی آن با ایمنی و استاندارد های لازم قرار گرفت و از آن لذت برد. با وجود تکیه گاه استوار تمامی رده های سنی می توانند بر روی این محصول قرار گرفته و موقعیت دلخواهی را به دست آورند تا در نتیجه دچار هیچ مشکلی در ناحیه کمر و ستون فقرات نشوند و آرامش خود را داشته باشند. موادی که داخل بدنه مبل شنی را پر کرده است از نوع ابر و یونولیت می باشد که از خود سازگاری زیادی نشان می دهد و می تواند در مقابل فشار و ضربه تغییر حالت پیدا نکند. با این وجود است که سازگاری زیادی شامل این محصول شده است و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. مبل شنی کمجا چرم مدل پرنس با کیفیت و اصل دارای قیمت مناسب می باشد که به دلیل اورجینال بودن در مراکز معتبر به فروش می رسد. با این وجود اگر قصد خرید مبل شنی کمجا چرم مدل پرنس را دارید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...