مبل شنی ارزان مدل پرنس

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 100
  • عرض: 100
  • ارتفاع: 110
15%
2,850,000
2,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پرنس تولیدی SAEEDINTEX با ابعاد 100x100x110 سانتی‌متر و ظرفیت 1 نفر، از پارچه مازراتی مقاوم و یونولیت راحت ساخته شده است. دارای آستر داخلی شستشوپذیر و قابلیت سفارش در رنگ‌های مختلف می‌باشد. این مبل شنی ارزان قیمت به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای خرید و فروش محسوب می‌شود و ارزش خرید بالایی دارد.

محصولات مرتبط

مبل شنی پرنس از برند SAEEDINTEX یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال خرید مبل شنی ارزان و با کیفیت هستند. این محصول با ابعاد مناسب طول و عرض 100 سانتی‌متر و ارتفاع 110 سانتی‌متر، فضایی راحت و دلنشین برای استراحت 1 نفر فراهم می‌کند.

تولیدی این مبل شنی با استفاده از پارچه مازراتی در ساخت بدنه، به محصولی با دوام و مقاوم دست یافته است. همچنین، با توجه به استفاده از یونولیت به عنوان مواد داخلی، راحتی و سبکی این مبل شنی تضمین می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول، داشتن آستر داخلی است که امکان شستشوی رویه اصلی را به راحتی فراهم می‌آورد. این ویژگی به خصوص برای خانواده‌هایی که کودکان کوچک دارند یا به نظافت و بهداشت اهمیت زیادی می‌دهند، بسیار مفید است.

علاوه بر این، SAEEDINTEX امکان سفارش رنگ‌های مختلف را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند مبل شنی را متناسب با دکوراسیون منزل یا سلیقه شخصی خود انتخاب کنند.

در مورد قیمت، این مبل شنی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های ارزان قیمت در بازار شناخته می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد. فروش این محصول توسط برند SAEEDINTEX و نمایندگی‌های مجاز آن انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند با اطمینان از کیفیت، اقدام به خرید کنند.

با توجه به مشخصات و ویژگی‌های ذکر شده، مبل شنی پرنس از SAEEDINTEX می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای افرادی باشد که به دنبال ترکیبی از راحتی، کیفیت و قیمت مناسب هستند.


مبل شنی کوچک مدل پرنس از سری محصولات جدید و طبی است که در تولیدی مبل شنی ساخته می شود و می توان از آن به عنوان یک محصول دائمی برای به آرامش رسیدن استفاده کرد. این محصول ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که باعث تشکیل سازگار ترین بدنه می شود و می توان آن را با خیالی آسوده مورد بهره برداری قرار داد. این محصول می تواند با داشتن روکش مقاوم و ضد حساسیت بدنه ای برای استفاده در طی ساعات طولانی را ایجاد کند و همچنین با داشتن محتویات داخلی که از ابر و یونولیت می باشد ایجاد انعطاف زیاد و در عین حال قابلیت شکل پذیری بالا نماید. با این وجود و شرایط هر یک از کسانی که به دنبال یک محصول راحتی و طبی هستند که با قیمت مناسب خریداری کنند می توانند مبل شنی مد نظر را سفارش داده و از وجود آن نهایت استفاده را ببرند.

مبل شنی مدل پرنس دارای تکیه گاهی بلند و استوار است که با استحکام زیاد در جای خود باقی مانده است. این تکیه گاه می تواند راحتی زیادی برای افراد ایجاد کند که در نتیجه ستون فقرات و کمر آن ها در شرایط استاندارد می باشند. مبل شنی بدنه ای کمجا و منحصر به فرد دارد تا در بسیاری از مکان ها استفاده شده و افراد را برای داشتن راحتی مجهز کند. چنانچه این محصول نرمی و لطافت خود را از دست بدهد می توان بدنه را به راحتی شارژ نمود. برای این کار نیاز به خرید مواد داخلی بدنه می باشد تا با مواد قبلی تعویض شود. تعویض به این صورت رخ می دهد که مواد بدنه از طریق زیپ موجود بر روی آن تخلیه می شود و با مواد تازه و جدید پر می شود. به این صورت مبل شنی مجدد منعطف و شکل پذیر خواهد شد و مزیت های خود را به دست می آورد که همگی برای راحتی افراد می باشد. مبل شنی کوچک مدل پرنس جدید و خاص با کیفیت بالا است که از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش داده می شود.

برند
SAEEDINTEX
طول
100
عرض
100
ارتفاع
110
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه مازراتی
مواد داخلی
یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...