مبل شنی کوچک پشتی دار

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی کوچک پشتی دار به صورت راحتی و کمجا در نقاط مختلف منزل و باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. هر یک از کسانی که به دنبال یک محصول راحتی برای به آرامش رسیدن می باشند می توانند این محصول را با قیمت ارزان سفارش داده و از وجود آن بهره مند شوند. مبل شنی بدنه ای با دو بخش اصلی است که ساده ترین نوع محصولات طبی می باشد. این محصول با روکش ضد حساسیت و ضد تعریق می تواند برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد و استفاده شود. همچنین مواد داخل بدنه که ابر و الیاف می باشد نیز مزیت های دیگر محصول از جمله راحتی و منعطف بودن و شکل پذیری بالا را ایجاد می کند. در هر حالت محصول مورد نظر پر فروش و پر مخاطب است که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند برای بهره مندی افراد در دسترس باشد.

هر یک از بخش های تشکیل دهنده مبل شنی قابلیت تعویض با نو را دارند به طوری که می توان بدنه را با کم ترین هزینه شارژ کرد و مجدد آماده بهره برداری نمود. این محصول بی نظیر و خاص با داشتن قابلیت حمل آسان بر روی سطوح نیز می تواند بهترین گزینه برای تمامی رده های سنی باشد که در بخش های مختلف منزل قرار داده و شرایط برای بهره مندی از آن را مهیا می کند. مبل شنی مناسب تمامی سخت پسندان است که دارای بدنه ای با رنگ های شاد و متنوع می باشد. به این ترتیب می توان رنگ بدنه را به صورت دلخواه انتخاب کرد و از داشتن آن لذت برد. رنگ بدنه با محیط استفاده آن هماهنگ می شود و در دکوراسیون داخلی محیط نیز نقش دارد. از این رو خرید آن با توجه به سلیقه افراد انجام می شود و می توان نشیمنی راحتی با رنگ مورد علاقه خود را به دست آورد. جهت خرید مبل شنی کوچک پشتی دار از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و ابر
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...