مبل شنی گرد با روکش چرم

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی گرد با روکش چرم جدار و راحتی در اختیار افراد قرار گرفته است که می توانند در طی طول عمر بالا از وجود آن بهره مند شوند و نشیمنی راحتی داشته باشند. این محصول بی نظیر بدنه ای گرد با قطر 90 سانتی متر دارد و به صورت منعطف و نرم می باشد. از مبل شنی در مکان های مختلف استفاده می شود که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به جهت بهره مندی افراد از نشیمنی راحتی مورد استفاده قرار گیرد. محصول مورد نظر دارای سازگاری زیاد در زمان استفاده در فضای باز نیز می باشد که در نتیجه می توان در باغ و ویلا و مناطق دیگر به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. هر یک از افرادی که در طول روز به استراحت نیاز دارند و یا تمایل به قرار گیری بر روی نشیمنی راحتی دارند می توانند مبل شنی را با قیمت مناسب خریداری کرده و از وجود آن بهره مند شوند.

بدنه محکم و استوار محصول بر روی سطوح قرار می گیرد و می تواند برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. از این رو می توان خرید مبل شنی را انجام داد و برای استفاده اعضای خانواده در دسترس قرار داد. مبل شنی روکش چرم دارد که ضد حساسیت بوده است و زیبایی ظاهری زیادی را نیز ایجاد می کند. همچنین موادی که بدنه را پر کرده است از نوع ابر و یونولیت می باشد که دوام زیادی از خود نشان می دهد. دوام و طول عمر این محصول به دلیل وجود این دو بخش اصلی است که تشکیل دهنده مبل شنی می باشد. مبل شنی گرد با روکش چرم کمجا و منحصر به فرد است و می توان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. مبل شنی با قیمت ارزان خریداری می شود و بیش ترین میزان کاربرد و استفاده را دارد. به این خاطر جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین وسایل راحتی شناخته می شود که با قیمت ارزان خریداری می شود. مبل شنی گرد با روکش چرم را می توان از نمایندگی اینتکس خریداری نمود.

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...