مبل شنی گرد 6 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی گرد 6 پر به عنوان یک نشیمن راحت و طبی شاخته شده است که تمامی قابلیت های لازم جهت ایجاد آرامش و راحتی را دارا می باشد. این محصول خصوصیات منحصر به فردی دارد که تمامی افراد را به خود جذب کرده و سبب تشکیل بهترین موقعیت شده است. به عنوان مثال کسانی که به مطالعه و یا تماشای فیلم و یا انجام گیم تمایل دارند می توانند مبل شنی را به عنوان یک نشیمن خاص در این گونه موارد انتخاب کنند و لحظات خوشی را سپری کنند. مبل شنی مد نظر بدنه ای گرد و منعطف دارد که دارای 6 تکه پارچه به هم دوخته شده است. از این رو نام 6 پر بر روی آن گذاشته شده است. این گونه محصولات با تعداد تکه های تشکیل دهنده آن شناخته می شود و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. بدنه با دوختی محکم ساخته شده است که هیچ درز و شکافی در آن وجود ندارد. از این رو محتویات آن در داخل بدنه محفوظ می ماند و می توان از داشتن آن لذت برد.

مبل شنی گرد 6 پر

مبل شنی مد نظر از بدنه و مواد داخلی تشکیل شده است و ساختاری ساده دارد. محتویات داخلی آن که از ابر و یونولیت می باشند توانسته نرمی و لطافت زیادی را ایجاد سازد تا در نتیجه قادر به استفاده از آن در موقعیت های مختلف بود. این بدنه با داشتن چنین محتویاتی جزو محصولاتی می باشد که قابلیت منعطف بودن زیادی دارد که شرایط برای نشستن های طولانی مدت مهیا بوده است. با این وجود است که مورد محبوبیت قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین مبل های شنی در سال های اخیر می باشد. به دلیل داشتن کیفیت بالا افراد زیادی آن را برای استفاده مداوم خریداری می کنند و در طول روز از آن استفاده می کنند. چنانچه تمایل و قصد خرید مبل شنی گرد 6 پر را دارید تنها می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس اقدام به خرید کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...