مبل شنی یک نفره اصل استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 110 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی یک نفره اصل استوانه ای یکی از بهترین محصولاتی است که به راحتی می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. مبل شنی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که قادر به فراهم کردن موقعیت دلخواه برای استفاده کنندگان می باشد. در نتیجه می توان با ساختار کمجا و منحصر به فرد در مکان های مختلف از محصول استفاده کرد. این مبل شنی بدنه ای با ساختار استوانه ای شکل دارد که قطر تشکیل دهنده این استوانه 110 سانتی متر می باشد. به طور کلی ارتفاع محصولات استوانه ای شکل 80 سانتی متر بوده و می تواند بهترین موقعیت و شرایط را برای افراد ایجاد سازد. در داخل بدنه موادی پر شده است که از نوع یونولیت های خرد شده می باشد. این یونولیت ها به ابعاد ریز و شن مانند تبدیل شده و نقش مواد داخلی بدنه را بر عهده دارند.

مزیت های متعدد که راحتی و آرامش بر روی مبل شنی را ایجاد می کند به دلیل وجود شن های یونولیتی می باشد. در این صورت مبل شنی قابلیت شکل پذیری زیادی دارد و می تواند برای تمامی رده های سنی با سلیقه های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی با ظرفیت تک نفره و ساختار استوانه ای دارای مقداری فضای خالی نیز می باشد که شکل پذیری آن را آسان کرده است. با قرار گیری بر روی محصول ایجاد فرو رفتگی می شود که به دلیل وجود فضای خالی داخل بدنه بوده است. هر یک از علاقه مندان به داشتن چنین نشیمنی می توانند مبل شنی را برای استفاده در موقعیت های مختلف خریداری کنند و آن را در محیط های مختلف استفاده نمایند. جهت خرید و سفارش آسان مبل شنی یک نفره اصل استوانه ای تنها می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد تا در طی مدت زمان طولانی بتوان از وجود آن بهره کافی را برد.

برند
SAEEDINTEX
قطر
110 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...