مبل شنی یک نفره اینتکس با طرح روزنامه

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی یک نفره اینتکس با طرح روزنامه یک مبل شنی با طراحی شیک و جذاب بوده که تولید و عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این کالا با ساختاری که از خود به جا گذاشته باعث شده تا تمامی افراد بتوانند با خیالی راحت دست به خرید این محصول زیبا و با کیفیت بزنند. در همین رابطه باید افزود که این مبل شنی ساختاری تقریبا ساده شکل داشته و به این صورت شما می توانید تنها با جابجا کردن محتویات داخل این کالا شرایطی آرام و ر احت برای استراحت و نشستن خود فراهم کنید. این محصول برای قرار گیری در اتاق خواب تولید و طراحی شده که البته شما عزیزان می توانید در هنگام سفر و یا کمپینگ نیز از این محصول جهت راحتی هرچه بیشتر خود استفاده کنید.

 همانطور که قابل مشاهده است نوع طراحی پارچه رویه این مبل شنی کاملا جدید و فانتزی بوده که مطابق با سلیقه خریداران ساخته شده و همچنین جنس استفاده شده در این کالا پی وی سی ضد ضربه و ضد تعریق می باشد که یکی از با دوام ترین و بهترین پارچه های دردسترس است. با توجه به داشتن این خصوصیات منحصر به فرد و درجه یک مبل شنی فوق، این کالا یک محصول بسیار کارآمد و مفید برای شما خواهد بود چرا که هم دارای جذابیت ظاهری است و هم می تواند در هنگام سفر نیز برای شما مفید و کاربردی واقع شود. جهت خرید و سفارش این محصول منحصر به فرد به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت اینتکس می توانید هم اکنون با شماره تلفن های درج شده در داخل سایت سعید اینتکس تماس گرفته و پس از ثبت سفارش، کالا مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.    

طول100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...