مبل شنی یک نفره چرم طرح توپ

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 110 CM
  • عرض: 110 CM
  • ارتفاع: 110 CM
10%
2,600,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی یک نفره چرم طرح توپ یکی دیگر از جذاب ترین انواع مبل شنی یک نفره ورزشی برای رده سنی نوجوان و بزرگسال بوده که با طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه توسط شرکت سعید اینتکس روانه بازار شده است. طراحی بدنه این مبل شنی برگرفته از ظاهر یک توپ فوتبال زیبا بوده به همین دلیل طرفداران فراوانی دارد. رنگ بدنه محصول نیز ترکیبی از رنگ های سفید و قرمز بوده اما شما می توانید شخصا رنگ بدنه را سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده تا محصول با طول عمر حداکثری با بازار عرضه شود. زیرا این نوع روکش بدنه نرم و باداوم بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. در صورتی که مبل شنی شما نیاز به شستشو داشته می توانید رویه محصول را از مخزن مواد داخلی جدا کرده و آن را به راحتی داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده تشکیل شده است.

 زیرا این مواد ساختاری سبک و منعطف با توانایی تحمل وزن بسیار بالا دارند. شما می توانید در صورت نیاز این مواد را مجدد شارژ و یا حتی تعویض کنید. اگر شما نیاز به یک محیط نرم و راحت برای استراحت ، تماشای تلویزیون ، مطالعه و مواردی از این دست دارید این محصول می تواند خواسته شما را برطرف سازد. اگر قصد خرید این مبل شنی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

برند
SAEEDINTEX
طول
110 CM
عرض
110 CM
ارتفاع
110 CM
ظرفیت
یک نفر
جنس بدنه
پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل
یونولیت
آستر داخلی
ندارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...