مبل شنی یک نفره چرم قرمز

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی یک نفره چرم قرمز یکی دیگر از نمونه مبل شنی های تولید شده برای بزرگسالان بوده که از طول عمر بالا و ساختاری نرم و طبی برخوردار می باشد. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. رنگ بدنه محصول قرمز بوده اما تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه را فراهم کرده است. طراحی ساختار بدنه محصول از یک نشمینگاه گرد با تکیه گاهی سرخود تشکیل می شود. این ساختار تمامی سطح کمر را پوشش داده تا احساس راحتی داشته باشید. روکش بدنه مبل شنی با چرم مصنوعی تولید شده است. زیرا این نوع پارچه ضد تعریق و ضداب بوده که ساختاری نرم و بادوام دارد. 

بخش داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده و یا همان فیبر مصنوعی تشکیل می شود. این مواد وزن کم و ساختاری نرم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا دارند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این مبل شنی وزن بدنه کم داشته اما قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. جهت حمل و جا به جایی این محصول نیز یک عدد دستگیره در بخش بالایی آن تعبیه شده است. برای خرید مبل شنی یک نفره چرم قرمز با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقرمز
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...