مبل شنی 160 سانتی الیاف دار

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 160 CM
  • قطر: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
10%
6,000,000
5,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی 160 سانتی الیاف دار از سری جدید محصولات موجود در نمایندگی اینتکس است که با ترکیبی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می تواند برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. بدنه محصول از ساختاری سوسیسی تشکیل شده است که در داخل آن الیاف و ابر پر شده است. به همین خاطر قابلیت انعطاف زیادی پیدا کرده است و در نتیجه می تواند برای به آرامش رسیدن افراد کاربردی باشد. این مبل شنی برای استفاده یک یا دو فرد ساخته شده است و کمک می کند کسانی که به داشتن این گونه نشیمن ها نیاز دارند به آرامش برسند. سطح به دست آمده به وسیله مبل شنی افراد را از خستگی و درد در ناحیه کمر در امان می دارد و باعث می شود هر یک از آن ها ساعات طولانی از محصول استفاده نمایند.

با این وجود است که از این مبل شنی به عنوان یک محصول منحصر به فرد یاد شده است که جهت گذران وقت در نقاط مختلف منزل مورد بهره برداری قرار می گیرد. بدنه تشکیل دهنده این محصول ساده است اما مزیت های زیادی را به دنبال دارد. مهم ترین مزیتی که در این مبل شنی ایجاد شده است بدنه ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد تا تمامی کسانی که دارای پوست های حساس می باشند نیز از این محصول استفاده کنند. کودکان که دارای پوست حساس بوده اند نیز بر روی این مبل شنی قرار می گیرند و آرامش به دست می آورند. مبل شنی قابلیت قرار گیری به حالت نشسته و دراز کش را دارد که در نتیجه افراد بر حسب نیاز و موقعیت خود از آن استفاده می کنند. هر یک از کسانی که قصد خرید مبل شنی 160 سانتی الیاف دار را دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی سعید اینتکس خرید خود را نهایی کنند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

برند
SAEEDINTEX
طول
160 CM
قطر
80 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
ابر و الیاف درجه یک
استر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...