مبل شنی 6 پر با روکش مازراتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی 6 پر با روکش مازراتی از سری محصولات با کیفیت و اصل می باشد که از روکشی منحصر به فرد تشکیل شده است. قابلیت هایی که به وسیله روکش مازراتی شامل مبل شنی می شود متعدد است. در نتیجه افرادی که به دنبال بهترین محصول راحتی و طبی می باشند می توانند این محصول را مورد خریداری قرار داده و از آن بهره مند شوند. مبل شنی مد نظر دارای سازگاری زیاد است به طوری که می توان آن را برای موقعیت های مختلف در نظر گرفت و نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول دارای قابلیت شستشوی آسان می باشد و در موارد لازم به راحتی می توان بدنه را شستشو داد. به همین دلیل است که افراد قادر به استفاده از آن در مواقع مختلف می باشند و از داشتن آن لذت می برند. بر روی مبل شنی و در دوخت بدنه زیپ واقع شده است که محل پر و خالی کردن محتویات داخلی محصول می باشد. این زیپ به صورت محکم دوخته شده است تا درز و شکاف ایجاد نشود و کارایی محصول مختل نشود.

مبل شنی 6 پر با روکش مازراتی

به همین خاطر محتویات آن که از الیاف و یونولیت می باشد در داخل بدنه محفوظ می ماند و به بیرون از آن ریخته نمی شود. از این رو تمامی موارد لازم جهت آرامش و راحتی استفاده کنندگان مهیا است و می توانند از وجود آن بهره برداری های لازم را به میان آورند. مبل شنی مد نظر از شش برش تشکیل شده است که با دوخته شدن در کنار هم محصول را ایجاد کرده اند. به همین خاطر نام شش پر بر روی آن گذاشته شده است تا در خصوص این محصول اطلاعات کافی را به دست آورد. محتویات داخلی قابلیت شارژ شدن دارند و می توانند در صورت نیاز با مواد تازه و نو تعویض شوند. همچنین بدنه نیز قابلیت تعویض شدن دارد و می توان روکش آن را در زمان نیاز تعویض نمود. به همین خاطر بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن افراد و استفاده روزانه خواهد بود. خرید مبل شنی 6 پر با روکش مازراتی از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...