مبل شنی 6 پر گرد مازراتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی 6 پر گرد مازراتی از ساختاری منسجم و محکم تشکیل شده است که روکش بدنه آن از جنس مازراتی می باشد. این بدنه محکم می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت داشته باشد و در نتیجه ایجاد استحکام کند. علاوه بر محکم بودن ساختار داخلی بدنه نیز سبب ایجاد نرمی و لطافت شده و قابلیت انعطاف زیادی را ایجاد کرده است. چرا که از ابر و الیاف تشکیل شده است تا بتوان از آن بهترین موقعیت را به دست آورد و توانست به لذت داشتن راحتی و آرامش دست پیدا کرد. مبل شنی مد نظر یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولات راحتی و طبی است که می توان آن را در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار داد. از این رو کسانی که به دنبال یک نشیمن راحت و نرم می باشند می توانند این مبل شنی را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرند.

مبل شنی 6 پر گرد مازراتی

مبل شنی 6 پر گرد مازراتی قابلیت شستشو دارد. به طوری که می توان بدنه را از محتویات داخلی تخلیه کرد و به صورت خالی از مواد داخلی با مواد شوینده شستشو داد. در این صورت روکش شستشو داده می شود و آسیبی مواد داخلی بدنه را تهدید نمی کند. چرا که با ورود آب و رطوبت به داخل بدنه محتویات دچار آسیب می شوند و به یکدیگر متصل می شوند. در نتیجه خاصیت انعطاف و شکل پذیری خود را از دست می دهد و می تواند برای بهره مندی افراد دچار مشکل شود. از این رو نباید مبل شنی در محیط های مرطوب مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد و از ریخته شدن آب و مایعات بر روی بدنه خود داری شود. تا در نهایت محصولی با سازگاری و طول عمر بالا به دست آید. محصول قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد که افراد می توانند آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند. هر یک از کسانی که به دنبال خرید مبل شنی 6 پر گرد مازراتی می باشند تنها می توانند محصول را از فروشگاه بزرگ اینتکس سفارش دهند.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و ابر
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...