مبل شنی 8 پر با روکش مازراتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 110 CM
  • عرض: 110 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی 8 پر با روکش مازراتی بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن در طی روز است که بدنه ای بزرگ و جادار را تشکیل داده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و از آن لذت برد. مبل شنی بدنه ای بزرگ را تشکیل داده است تا در نتیجه افراد در راحت ترین حالت ممکن باشند و بتوانند از آن بهره مند شوند. با این وجود کسانی که به سمت داشتن این گونه موارد کشیده می شوند می توانند در نقاط مختلف منزل آن را قرار دهند تا در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم از آن لذت ببرند. این مبل شنی بدنه یا با مقاومت بالا دارد که با دوخت محکم تشکیل شده است. در نتیجه می توان آن را برای تمامی علاقه مندان مورد استفاده قرار داد. بدنه تشکیل شده از رویه ای با جنس مازراتی که در واقع بهترین و با کیفیت ترین رویه می باشد.

مبل شنی 8 پر با روکش مازراتی

این رویه قابلیت شستشو دارد و به تنهایی و در زمان خالی از مواد داخلی می توان آن را شستشو داد. همچنین محتویات داخلی آن که از یونولیت های ریز و خرد شده می باشد بدنه را پر کرده است و مقداری فضای خالی برای ایجاد نشیمن فرو رفته جای گذاشته است. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را مورد بهره برداری قرار داد و از آن لذت برد و در بسیاری از موارد آن را به عنوان یک نشیمن راحتی و طبی در نظر داشت. مهم ترین بخشی که شامل این محصول شده است و مورد توجه افراد قرار می گیرد قابلیت شارژ کردن بدنه می باشد. در زمانی که محصول قابلیت انعطاف خود را از دست بدهد و یا کاهش پیدا کند می توان شن های یونولیتی را با شن های جدید تعویض کرد تا محصولی با قابلیت های اولیه به دست آید و بتوان از آن بهره مند شد. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن مبل شنی 8 پر با روکش مازراتی دارند تنها می توانند محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی سعید اینتکس سفارش دهند.

برند
SAEEDINTEX
طول
110 CM
عرض
110 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسپین
مواد داخلی مبل
یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...