هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی شاید با تنوع وسیعی از لوازم بادی برخورد کرده باشید که ممکن است به ظاهر زیبا و یا چشمگیر به نظر بیایند اما در واقع باید بدانید که بیش از 90% این تصاویر برای سرگرم کردن شما و یا جذب شما برای اقدام به خرید در نظر گرفته شده اند.
لازم به ذکر است کلیه ی محصولات اینتکس دارای بارکد 5 رقمی بوده و در سایت اصلی شرکت اینتکس www.intexcorp.com قابل رصد می باشند . پس در نظر داشته باشید که هرجا محصولی را با نام اینتکس مشاهده کردید ، حتما به نشان اینتکس روی بسته بندی و بدنه ی محصول دقت فرمایید.
نکته ی دیگر این است که محصولاتی مانند bestway--jilong--intime و ... هیچکدام زیر مجموعه ی محصولات اینتکس نبوده و هر کدام مربوط به یک کمپانی جداگانه می باشد . در برخی موارد مشاهده شده این محصولات را با نام اینتکس به مشتریان ارائه می دهند . قیمت های گمراه کننده و یا خارج از عرف بخش دیگری از مشکلات شما هنگام خرید می باشد . در برخی فروشگاه های اینترنتی ممکن است قیمت کالایی پایین تر از قیمت دیگر فروشندگان ثبت گردد اما هنگام مراجعه به فروشگاه با جملاتی مانند : سایت آپدیت نیست ، محصول قبل از مراجعه شما فروش رفته ، کسی که تلفن را پاسخ داده نا آگاه بوده ، و یا جملاتی مشابه این که در واقع بیان کردن این جملات توهین به شعور خریدار می باشد. پیشنهاد می شود در صورتی که با این موارد روبرو شدید ، بدون درنگ و بدون هیچ گونه حاشیه سعی کنید محل مورد نظر را ترک کرده و از فروشگاه های دیگر خرید خود را انجام دهید. چونکه مطمئن باشید در صورتی که بخواهید با فروشنده بحث نمایید ، از قبل جواب های شما را آماده کرده و قصد متقاعد کردن شما را خواهد داشت.

در صورتی که قصد خرید بصورت غیر حضوری را دارید ، از سایر هزینه ها مطمئن شوید . شما بعنوان خریدار موظف به پرداخت مبلغ کالا و نهایتا هزینه پیک از فروشگاه به درب منزل خودتان هستید. و هزینه های جانبی مانند مالیات ، ارزش افزوده و هزینه انبارداری و یا هزینه انبار تا فروشگاه و ... هیچکدام مربوط به شما نیست و در صورتی که همچنین مبالغی را از شما درخواست کردند ، به هیچ عنوان قبول نکنید . ارسال کالای اشتباهی و یا  مشابه یکی دیگر از ضعف های خرید اینترنتی می باشد ، و در صورتی که کالای مورد نظر شما به هر دلیلی موجود نبود ، فروشنده قبل از ارسال کالای مشابه ، حتما می بایست از شما کسب اجازه کند و بعد اقدام به فرستادن کالای مشابه نماید و پیشنهاد می شود برای جلوگیری از مشکلات بعدی به هیچ عنوان قبول نکنید که کالای مشابه را برای شما ارسال کنند.
هنگامی که به یک فروشگاه اینترنتی سفارش می دهید و مبلغ کالا را پرداخت می کنید ، در صورتی که خرید شما به هر دلیل کنسل شد، بعد از گذشت نهایتا 24 ساعت ، فروشنده موظف به عودت دادن مبلغ شما می باشد و در صورتی که این زمان به هر دلیلی افزایش یافت می توانید روی نماد اعتماد آن سایت کلیک کرده و از فروشنده به راحتی اعلام شکایت کنید.

دلیل تعلیق نماد اعتماد الکترونیکی کسب‌وکارها، استفاده از تصویر به‌جای کد  نماد است - زومیت