موتور دستی قایق بادی چندکاره جدید

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
17%
6,500,000
5,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

موتور دستی قایق بادی چندکاره جدید محصولی ایده آل جهت استفاده بر روی قایق های بادی بوده که به جرئت میتوان گفت این محصول بالاترین توان را جهت جابجایی انواع مختلف قایق های بادی داشته است. جنس بدنه این موتور دستی از فلز ضد زنگ ساخته شده که همین موضوع سبب استحکام و طول عمر بالای آن شده است. همانطور که از عنوان این محصول مشخص می باشد این کالا از نوع دستی بوده و تنها با فشار دست شما و بدون نیاز به برق با باطری، می تواند وسیله مورد نظرتان را به راحتی راه اندازی کند. از نکته مهم درباره موتور دستی فوق میتوان به بی سرو صدا بودن آن بر خلاف مدل های دیگر اشاره کرد و همچنین استفاده از آن بسیار راحت بوده و در واقع نیاز به مهارت و یا تخصص خاصی ندارد.

 لازم به ذکر است این کالا بسیار سبک وزن است تا شما بتوانید آن را همواره در هر شرایطی همراه با خود حمل کنید و در صورت نیاز به راحتی از آن بهره مند شوید. گفتنی است این کالا بسته بندی کوچکی داشته که به همین سبب به آسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شما عزیزان با استفاده از این محصول کاربردی دیگر هیچ نیازی به پارو زدن نداشته و می توانید از زیبایی های محیط اطراف خود نهایت لذت را ببرید. موتور دستی قایق بادی چندکاره جدید دارای قیمت مناسبی بوده و به راحتی از طریق شرکت نمایندگی اینتکس قابل سفارش خواهد بود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...