وان بادی مدرن

استخر بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Totalral
  • طول: 160 CM
  • عرض: 84 CM
  • ارتفاع: 65 CM
4,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید وان بادی حمام بزرگسال از فروشگاه سعید اینتکس بهترین انتخاب شماست. اگر بدنبال یک وان بادی برای منزل خود هستید و قیمت وان بادی را میخواهید همین الان در سایت سایت نمایندگی سعید اینتکس وان بادی ضخیم بزرگسال و یا وان بادی زیپدار را خریداری نمایید. وان بادی دارای کف باد شونده مناسب و درب زیپ دار و کیف جای گوشی همراه است. و همچنین از تکیه گاه مناسب برخوردار خواهد بود. وان بادی سعید اینتکس محصولی متفاوت برای استفاده بزرگسالان و کودکان می باشد.

محصولات مرتبط

معرفی محصول وان بادی

محصول وان بادی از مواد با کیفیت و با بهره‌گیری از فناوری و مواد پی وی سی آلمان ساخته شده است که رضایت هر خریداری را به ارمغان می‌آورد.

سازندگان این محصول از تکنولوژی hot-melt  برای تداوم هرچه بیشتر و استحکام محصول کمک گرفته‌اند. وان بادی دارای یک مخزن برای شارژ بی‌سیم است و سه لایه تراشه هوشمند را  با دقت بالا و شکل‌دهی مناسب در خود جا داده است. وان بادی با قابلیت تاشو و حمل آسان به شما عزیزان کمک میکند تا با آسودگی و بدون دردسر در هر مکانی که مدنظر شماست از آن استفاده کنید. حمل این محصول و راه‌اندازی آن بسیار ساده و بدون دردسر است.

دارا بودن کیفیت استاندارد SPA: بر خورداری از این کیفیت باعث ایجاد تکیه‌گاهی حلقوی با مساحتی بزرگ در بدنه وان بادی شده است. این کیفیت محصول را به وانی راحت و عایق در برابر سرما تبدیل کرده است. طراحی بدنه آن شبیه به اندام انسان است تا در زمان خوابیدن و استراحت هیچ فشار اضافی را روی بدن خود احساس نکنید.

این محصول شگفت انگیز دارای کیسه هوای 360 درجه است که از هدر رفتن گرما جلوگیری میکند. این محصول دما را  تا 3 ساعت کاملا حفظ میکند. پس شما با خرید این محصول دیگر نگران سرد شدن دمای وان خود در زمان استراحت و تفریح نخواهید بود.

وان بادی مدرن

وان بادی مدرن

ویژگی‌های وان بادی مدرن 

محصول وان بادی مدرن یکی دیگر از انواع محصولات بادی است. نمایندگی سعید اینتکس این محصول را که در دسته استخر بادی اینتکس قرار دارد در لیست محصولات خود موجود کرده است.

برند محصول وان بادی برند totalral است که در بین برندهای موجود کیفیت خوبی را به مشتری‌های خود عرضه میکند. طول این محصول 160 CM است و عرض آن 84 CM  که برای بزرگسالان و افراد 6 سال به بالا کاملا مناسب است.

همچنین ارتفاع این محصول 65 CM است و از جنس وینیل با کیفیت ساخته شده است. با دارا بودن دریچه تخلیه آب، مسیر ورود و خروج آب کاملا کنترل شده است. 

این محصول در نمایندگی سعید اینتکس کاملا اورجینال است و محصول دارای برچسب تعمیرات است. تمام این ویژگی ها به شما اطمینان خاطر میدهد که جای درستی را برای خرید وان بادی مدرن خود انتخاب کرده‌اید.

دوست داران محیط زیست نیز میتوانند با آرامش خاطر این محصول را انتخاب کنند. محصول وان بادی سازگار با محیط زیست طراحی شده است و قطعا نگرانی این قشر از جامعه را نیز برطرف میکند.

وان بادی

وان بادی 

خرید مستقیم وان بادی‌های مدرن از مجموعه سعید اینتکس 

امروزه در بیشتر شهرها شاهد آپارتمان نشینی اکثر افراد هستیم. این موضوع مشکلات زیادی را نیز به همراه داشته است. یکی از این مشکلات نبود فضای مناسب برای داشتن وان‌های سرامیکی در حمام است. مجموعه سعید اینتکس با وارد کردن محصولات وان بادی ‎های مدرن تا حد زیادی این مشکل را برای مخاطبان خود برطرف کرده است. این محصولات شگفت‌انگیز این امکان را فراهم کرده‌اند که هر فرد بتواند با توجه به فضایی که در اختیار دارد دست به انتخاب بزند. این محصولات در ابعاد مختلفی تولید شده و به دست مخاطبان میرسند.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت سعید اینتکس به این آدرس ( www.saeedintex.com  )

به صورت آنلاین از این محصول دیدن کنید. درضمن میتوانید تنها با مراجعه به سایت و بدون نیاز به طی کردن مسافت‌های طولانی از هرجای کشور این محصول را در سبد خرید خود قرار دهید. همچنین پیج اینستاگرام سعید اینتکس به این آدرس (www.instagram.com/saeed.intex )  نیز برای دسترسی آسان شما به محصولات فعال است. 

کلام آخر

اگر شما عزیزان علاقه‌مند به خرید حضوری هستید میتوانید به نمایندگی این مجموعه  که در استان البرز و در شهر کرج واقع است مراجعه کنید. این مجموعه با به‌کار گیری مشاوران حرفه‌ای هر مخاطب را برای یک انتخاب به‌صرفه و مناسب همراهی میکند. با مقایسه قیمت این محصول در بازار متوجه خواهید شد که مجموعه سعید اینتکس با قیمتی مناسب و زیر قیمت بازاروان بادی مدرن را به شما عرضه میکند. 

امکان ارسال این محصول به شهرستان‌ها توسط پست، تیپاکس و بصورت پس کرایه وجود دارد. همچنین عزیزانی که ساکن در تهران، کرج و حومه هستند نیز توسط اسنپ، تپسی و بصورت پس کرایه می توانند محصول خود را دریافت کنند.

به کلیک کردن روی لینک زیر میتوانید از این محصول دیدن کنید.

https://www.saeedintex.com/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86

برند
Totalral
طول
160 CM
عرض
84 CM
ارتفاع
65 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.40 MM
وزن بسته بندی
3.9 KG
ظرفیت
0
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...