وان بادی نوزاد با بدنه مواج

intime yt-226A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intime
  • طول: 98 CM
  • عرض: 64 CM
  • ارتفاع: 28 CM
316,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

وان بادی نوزاد با بدنه مواج از سری وان های بادی با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت عالی برای تفریحات آبی سنین نوزادان بوده که ساخته شده از جنس PVC درجه یک با رویه طرح چرم بهره مند می باشد که این نوع جنس بدنه در برابر دمای مختلف آب و یا شرایط جوی متفاوت بسیار مقاوم بوده است. لازم به ذکر است این جنس کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با آب بسیار مقاوم است، البته دماهای مختلف آب نیز تاثیری بر این جنس نخواهد داشت پس بنابراین شما می توانید حتی وان بادی خود را با آب گرم نیز پر کنید و همچنین باید گفت کف بادی این محصول نیز برای ایجاد محلی راحت برای مصرف کننده خواهد بود. لازم به ذکر است این کالا توسط چند دریچه باد مختلف که روی بدنه اصلی تعبیه شده در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

وان بادی نوزاد با بدنه مواج با توجه به اینکه توسط کودکان سنین پایین و نوازادان استفاده می شود دارای ساختاری طبی و راحت بوده که تکیه گاه و بخش نشیمنگاه مواجی داشته تا کودکان که کنترل خاصی بر خود ندارند بتوانند با ایمنی بیشتر و احساس آرامش در داخل وان بنشینند بدون اینکه به داخل آب فرو بروند و همچنین قسمت پشتی و تکیه گاه وان نیز به صورت برجسته طراحی شده تا به خوبی سر کودک را بیرون از آب قرار دهد و کودک در بهترین حالت بازی کرده و حتی ترسی از حمام کردن نداشته باشد. همانطور که می دانید وان های بادی وسیله ای بسیار کاربردی برای والدین می باشند تا که آنان با ایمنی هر چه بیشتر و با خیال راحت بتوانند کودکان خود را به حمام ببرند. طراحی و تولید این محصول توسط شرکت معتبری صورت گرفته و سعی شده تا تمامی اصول طراحی و از نظر ساختار و رنگ بندی و نیز از نظر جنس و کیفیت در این محصول مورد توجه قرار گیرد. همچنین ابعاد این محصول به گونه ای است که به سادگی می توانید این وان بادی را راه اندازی کرده و از آن برای مصارف نوزاد خود استفاده کنید. وان بادی نوزاد با بدنه مواج هم اکنون با قیمت ارزان و کیفیت عالی از طریق فروشگاه محصولات بادی اینتکس قابل خرید می باشد.

برند
intime
طول
98 CM
عرض
64 CM
ارتفاع
28 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.31 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
-
مناسب برای
1 تا 5 سال
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...