پارو آلومینیومی بست وی bestway 62064

Bestway 62064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
1,350,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو آلومینیومی بست وی bestway 62064 ضروری ترین وسیله جانبی برای به حرکت در آوردن قایق بادی می باشد که بدنه ای مقاوم دارد و از مزیت های زیاد برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت بست وی است و در واقع محصولی اورجینال را ایجاد می کند که در نتیجه بتوان با خیالی آسوده از نظر کیفیت و مقاومت نسبت به داشتن آن اقدام نمود. محصول شامل دو عدد پارو آلومینیومی می باشد که ضد زنگ و ضد پوسیدگی است. در نتیجه در طولانی مدت دچار تغییر نخواهد شد و در نهایت پوسیدگی و شکستگی در آن رخ نخواهد داد. به این منظور افراد می توانند از داشتن آن لذت ببرند و از سوی دیگر با استفاده از آن بهترین اوقات را به دست آورند. پارو آلومینیومی برترین نمونه از محصولات جانبی می باشد که مسیر حرکت قایق بادی را مشخص می کند و می تواند مسیر را تغییر دهد. به همراه داشتن این محصول در کنار قایق بادی راحت می باشد.

پارو آلومینیومی بست وی bestway 62064 | سعید اینتکس

چرا که سبک ترین پارو را تشکیل داده است و می تواند بدون مشکل برای استفاده در موقعیت های گوناگون به همراه افراد باشد. وزن کم بدنه برای استفاده از آن نیز راحتی ایجاد می کند و می تواند توسط افراد به راحتی حرکت داده شود. افراد می توانند این محصول را از مراکزی خرید کنند که فروش وسایل جانبی و ورزشی را انجام می دهد و تنوع زیادی دارد .در نتیجه با قیمت مناسب می توان این محصول را سفارش داد و در کنار انواع قایق های بادی و منحصر به فرد آن را مورد بهره برداری قرار داد. کسانی که قصد سفارش و خرید این محصول را دارند به دلیل اورجینال بودن محصول باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند. از این رو فروشگاه مجاز برای خرید چنین محصول کاربردی و اورجینالی نمایندگی محصولات بادی سعید اینتکس می باشد که در مکان های مختلف وجود دارد و به صورت غیر حضوری نیز محصول را ارائه می کنند.

خرید پارو آلومینیومی بست وی bestway 62064 | سعید اینتکس

 نوعتاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.9 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای ضمانت
 قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...