پارو قایق آلومینیومی اینتکس

intex 69625

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
7%
1,450,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو قایق آلومینیومی اینتکس محصولی جدید از سری تولیدات لوازم جانبی شرکت اینتکس می باشد که در این مدل سعی شده تا ایرادات مدل های قبلی به بهترین شکل ممکن رفع شود. در همین رابطه باید در ابتدا اشاره داشته باشیم که این محصول دارای ساختاری آلومینیومی و تاشو می باشد که این دو ویژگی قطعا در خرید و انتخاب این محصول بسیار اثرگذار خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که به ساده ترین شکل ممکن و در یک بسته بندی کوچک این محصول قرار گرفته و جمع خواهد شد که این مزیت نکته بسیار مهمی خواهد بود. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید در بخش بالایی این محصول دو عدد دسته پلاستیکی بسیار خوش فرم قرار گرفته است که این مورد باعث خواهد شد تا فرد بتواند به بهترین شکل ممکن این پارو را در دست گرفته و به هدایت قایق خود مشغول شود.

پارو قایق آلومینیومی اینتکس

از این پارو شما می توانید به بهترین شکل ممکن در آب های شور و آب های شیرین استفاده کرده و نگران افت کیفیت و یا ساختار این محصول به هیچ عنوان نباشید. مقاومت بالای این پارو نیز با توجه به ساختار آلومینیومی که دارد از دیگر ویژگی های ایده آل این کالا به شمار خواهد رفت. هم چنین می توانید مشاهده کنید که این پارو این قابلیت را هم داراست که بتوانید از آن بر روی انواع قایق های بادی برند های مختلف استفاده کرده و از قایق سواری خود نهایت لذت را ببرید. با در نظر گرفتن این موارد و مزایا قطعا حال با آگاهی کامل می توانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس زده و در اسرع وقت محصول را درب منزل تحویل بگیرید.


پارو قایق آلومینیومی اینتکس قابل استفاده برای قایق های بادی در مدل های اینتکس و بست وی بوده که فوق العاده و با قیمت مناسب می باشد. این کالا بسیار سبک و راحت بوده و طی استفاده طولانی مدت از آن، خستگی به همراه نمی آورد و همینطور محصولی بسیار متفاوت و با کیفیت است که نسبت به دیگر پاروها قابلیت های بیشتر و متفاوت تری دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این پارو دارای دو قسمت جداگانه بوده که قطعه پلاستیکی موجود در بسته بندی می توان آن دو را به هم متصل کند و اینگونه طول دسته پارو را افزایش می دهد تا پارو زدن برای شما ساده تر شود. 

این پاروی قایق بادی، محصولی از شرکت اینتکس بوده که می تواند در شرایط بسیاری پاسخگوی نیاز های شما در پارو زدن باشد. یکی از مهم ترین خصوصیت های این محصول که آن را منحصر به فرد و خاص کرده است قابلیت نصب بر روی تمامی قایق های بادی بوده که مصرف کننده بدون هیچ دغدغه ای می تواند آن را بر روی انواع مختلفی از قایق ها نصب کرده و استفاده نماید همچنین لازم به ذکر است این محصول یک وزن ایده آل و نزدیک به استاندارد های جهانی را داشته که از آسیب به عضلات و خستگی مچ دست شما جلوگیری می کند.

البته در رابطه با دسته های این محصول نیز باید عنوان کرد که نواحی بالای این پارو به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری کرده و باعث می شود تا این محصول به هیچ عنوان از داخل دستان شما لیز نخورد که این امر به خودی خود استرس و فشار وارد شده به دستان شما را کاهش می دهد. تمامی این موارد ذکر شده باعث شده تا شما یک جفت پارو با کیفیت و زیبا را داشته باشید و این امر کمک بسیار شایانی به شما در هنگام هدایت و جا به جایی قایق می کند. 

 نوعتاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.6 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...