پمپ باد اینتکس مدل 69613

intex 69613

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 29 CM
  • نوع پمپ: دستی
  • حجم باد: نصف پمپ 68612
25%
180,000
135,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد اینتکس کد 69613 یک پمپ  باد  دستی  با  سایز بسیار  کوچک  بوده  و  جهت  باد  کردن  وسایل بادی  با سایز  کوچک  کاربرد  دارد.

پمپ باد اینتکس کد 69613 ساخت شرکت اینتکس بوده و از آن به نام های پمپ باد سرنگی و یا پمپ باد سوزنی یاد می شود.اساس کار این پمپ باد به صورت رفت و برگشت بوده و به حالتی نظیر سرنگ عمل میکند به همین علت برخی افراد آن را به نام پمپ باد سرنگی نام گذاری کرده اند. پمپ باد 69613 دارای سری کوچک بوده و برای لوازم بادی با سایز کوچک مناسب است مانند توپ های بادی اینتکس و یا استخر های سایز بسیار کوچک. برای باد زدن محصول با این پمپ کمی می بایست صبور بود. زیرا به علت سایز کوچک ، باد شدن محصولات با این پمپ کمی زمان بر است.جنس بدنه ی آن از پلاستیک سخت بوده و مقاومت نسبتا بالایی دارد.


پمپ باد اینتکس مدل 69613 یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین پمپ های باد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از قدرت پمپاژ بالایی بهره می برد. این کالا برای باد نمودن هر گونه محصول بادی از جمله استخر های بادی و قایق های بادی کاربرد داشته و به دلیل سبک بودن وزن آن در هر مکان و جایگاهی به راحتی قابل حمل خواهد بود. این پمپ باد بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده داشته که در برابر برخورد آب و گرما به راحتی مقاوم خواهد بود.

لازم به ذکر است که پمپ باد دستی مشکی رنگ اینتکس یکی از بهترین پمپ های باد محصولات بادی برند های مختلف می باشد که البته این مدل از کوچک ترین پمپ های دستی اینتکس محسوب می شود که دارای دو سری جدا می باشد و برای محصولات مختلف کاربرد خواهد داشت. این پمپ باد دستی مشکی دارای یک سری اصلی روی بدنه و یک سری سوزنی جداگانه برای محصولاتی بوده که از محفظه باد بسیار کوچک و ریزی  برخوردار می باشند. این پمپ باد دستی دارای جنس بدنه ای از پی وی سی یا همان وینیل فشرده و محکم بوده که سالیان طولانی بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی قابل استفاده می باشد. گفتنی است تمامی محصولات بادی توسط این پمپ کوچک دستی راه اندازی می گردند که البته به دلیل کوچک بودن محصول می توانید محصولات بادی در ابعاد کوچک را سریع تر باد نمایید تا وقت گیر نباشد و موجب خستگی نگردد بنابراین برای محصولات بزرگ پیشنهاد می شود از پمپ های باد دیگری جهت راه اندازی استفاده شود. این پمپ باد دستی دارای ابعاد کوچکی بوده که در هر کیف و ساک دستی به راحتی جای می گیرد. در تمایل به خرید این پمپ باد دستی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
29 CM
نوع پمپ
دستی
حجم باد
نصف پمپ 68612
وزن بسته بندی
0.110 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...